  • 1. Data: 2009-08-20 14:21:37
    Temat: Telefon czterozakresowy
    Od: krzemin <k...@g...com>

    Witam,

    Szukam dziś od rana telefonu czterozakresowego (tzn 850/900/1800/1900)
    bez wodotrysków, latarek i WiFi. Ma być tani ... Firma prawie dowolna,
    ale strony producentów albo nie mają takiej informacji albo ich
    informacje są nie dokładne (np.: Nokia 2600 Classic niby jest full
    roaming, ale jak się już wejdzie dalej to się okazjue że zostaje pasmo
    900 i 1800).

    Czy może ktoś już szukał takiego telefonu, albo zna konkretne modele w
    cenie do np.: 300 zł ?

    Preferuje nowe a nie używane aparaty,

    pozdrawiam,
    krzemin

  • 2. Data: 2009-08-20 15:41:13
    Temat: Re: Telefon czterozakresowy
    Od: Tomek <t...@i...pl>

    krzemin pisze:
> [...]
    > 900 i 1800).
    >
    > Czy może ktoś już szukał takiego telefonu, albo zna konkretne modele w

    http://www.gsmarena.com/search.php3

    Pozdrawiam
    Tmk

  • 3. Data: 2009-08-20 18:15:56
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    krzemin pisze:
> [...]
    > informacje są nie dokładne (np.: Nokia 2600 Classic niby jest full
    > roaming, ale jak się już wejdzie dalej to się okazjue że zostaje pasmo
    Może zajrzyj tu: http://www.gsmarena.com

    Po zdefiniowaniu Twoich warunków n/t zakresów dało mi dla samej Nokii
    kilkadziesiąt modeli:
    http://tinyurl.com/llhjbq

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 4. Data: 2009-08-20 19:27:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    krzemin pisze:
> [...]
    > 900 i 1800).
    >
    > Czy może ktoś już szukał takiego telefonu, albo zna konkretne modele w

    SciPhone i68+ albo Nokla 5800 albo KA08 cena 70-90USD

  • 5. Data: 2009-08-21 08:35:06
    Od: krzemin <k...@g...com>

    > http://www.gsmarena.com/search.php3
    >
    > Pozdrawiam