  • 1. Data: 2010-07-10 22:46:32
    Temat: Telefon i aplikacja java na www
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    Witam,
    szukam telefonu, na którym będzie możliwe uruchomienie aplikacji Java
    umieszczonej się na stronie www pod tym adresem

    http://stooq.pl/q/a/?s=fw20&e
    ( aplikacja z notowaniami giełdowymi - ispag )

    W większości przypadków pojawia się komunikat o wymaganej Javie.
    Testowałem to na Windows Mobile 6.5 z HTC HD mini, Androidzie 2.1 z HTC
    Desire oraz na S40 z nokii6300. Za każdym razem klapa.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów potrafi uporać się z tym problemem?
    Znalazłem jeden telefon, ze szczególną aplikacją, na którym udało się
    wykonać to zadanie. Niestety rozwiązanie jest z tych droższych
    (iphone3gs+cloudbrowse).

    --
    Bet

  • 2. Data: 2010-07-11 13:17:37
    Temat: Re: Telefon i aplikacja java na www
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 00:46:32 +0200, Bet wrote:
    >szukam telefonu, na którym będzie możliwe uruchomienie aplikacji Java
    >umieszczonej się na stronie www pod tym adresem
    >http://stooq.pl/q/a/?s=fw20&e

    Zawsze mozna zmienic serwis, albo kupic sobie netbooka :-)

    A nie dziala "eksportuj wykres do obrazka" ?

    >W większości przypadków pojawia się komunikat o wymaganej Javie.
    >Testowałem to na Windows Mobile 6.5 z HTC HD mini, Androidzie 2.1 z HTC
    >Desire oraz na S40 z nokii6300. Za każdym razem klapa.

    A zobacz jeszcze nokie E51 czy 52.

    J.

  • 3. Data: 2010-07-11 14:04:23
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-11 15:17, J.F. pisze:

    > Zawsze mozna zmienic serwis, albo kupic sobie netbooka :-)
    >
    > A nie dziala "eksportuj wykres do obrazka" ?

    > A zobacz jeszcze nokie E51 czy 52.

    To nie chodzi o Jave jako taką, ani o J2ME, tylko standardowa Jave w
    przegladarce internetowej (ten program maklerski to jakas forma appletu).
    Chyba nie ma, lub bardzo niewiele jest przegladarek komorkowych z
    appletami, bo nie za bardzo ma to sens, i RAM-u ciagle nie tyle, itd.

  • 4. Data: 2010-07-11 22:16:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bet pisze:
> [...]

    > Testowałem to na Windows Mobile 6.5 z HTC HD mini, Androidzie 2.1 z HTC
    > Desire oraz na S40 z nokii6300. Za każdym razem klapa.
    to wymieniłeś producentów telefonów i systemy operacyjne. PRóbowałeś już
    użyć do przegladania stron www jakiejś przeglądarki internetowej?

    ToMasz

    PS Podana przez Ciebie strona została skonstruowana pod windowsowe go IE
    i na powoduje wywalenie sie firefoxa. _Być moze_ to co wywala FF
    powoduje ze przeglądarki w telefonach głupieją.

  • 5. Data: 2010-07-11 22:17:42
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-11 16:04, Jacek Czerwinski pisze:

> [...]
    > Chyba nie ma, lub bardzo niewiele jest przegladarek komorkowych z
    > appletami, bo nie za bardzo ma to sens, i RAM-u ciagle nie tyle, itd.

    E52 sprawdziłem dzisiaj - to samo - nie działa.
    Netbook to dla mnie żadne rozwiązanie. To zawsze spory klocek, którego
    nie zmieścisz w kieszeni.

    Tak, czy inaczej, tylko CloudBrowse z iPhone poradziła sobie doskonale z
    tym zadaniem. Zaskakuje mnie ta sytuacja - współczesne smartfony
    posiadają naprawdę wydajne procesory, sporo pamięci, a mimo to nie mają
    zaimplementowanej obsługi apletów Java. Widać rynek tego nie wymaga,
    bądź nisza jest zbyt płytka na rozwiązania tego typu.

    Szukam dalej i czekam na kolejne głosy z Waszej strony.

    --
    Bet

  • 6. Data: 2010-07-11 22:28:50
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-12 00:16, ToMasz pisze:

> [...]
    > i na powoduje wywalenie sie firefoxa. _Być moze_ to co wywala FF
    > powoduje ze przeglądarki w telefonach głupieją.

    Mógłbyś rozwinąć temat przeglądarki internetowej? gdzie tego szukać,
    jakiś punkt zaczepienia?

    Zauważyłem, że niektóre telefony obsługują VNC. Byćmoże mogę to
    wykorzystać do połączenia z PC, na którym mam uruchomiony podany aplet.
    Niestety to są tylko moje domysły, nie mogę ich sprawdzić bez stosownego
    telefonu w ręce - i to najlepiej na kilka dni testów.

    --
    Bet

  • 7. Data: 2010-07-12 01:12:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-12 00:28, Bet pisze:

> [...]
    > Niestety to są tylko moje domysły, nie mogę ich sprawdzić bez stosownego
    > telefonu w ręce - i to najlepiej na kilka dni testów.

    Zainstaluj sobie Operę Mini. Twój telefon posiada Javę?

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-07-12 06:13:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bet pisze:

> [...]
    > Niestety to są tylko moje domysły, nie mogę ich sprawdzić bez stosownego
    > telefonu w ręce - i to najlepiej na kilka dni testów.

    Opera mini, opera mobile, fenec, skyfire..

  • 9. Data: 2010-07-12 08:56:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > To nie chodzi o Jave jako taką, ani o J2ME, tylko standardowa
    > Jave w przegladarce internetowej (ten program maklerski to jakas
    > forma appletu).

    Wiem, ale E51 mnie kiedys pozytywnie zaskoczyla.

    > Chyba nie ma, lub bardzo niewiele jest przegladarek komorkowych z
    > appletami, bo nie za bardzo ma to sens, i RAM-u ciagle nie tyle,
    > itd.

    Sens to by byl, bo sporo stron z roznymi apletami jest.
    Szczegolnie gdy sie juz implementacje Javy ma. RAM niektore
    telefony maja nienajgorzej.
    No ale od javy sie odchodzi i problem sie komplikuje.

    J.

  • 10. Data: 2010-07-12 12:28:50
    Temat: Re: [OT] Skyfire
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-07-12 08:13, ToMasz pisze:
    > Opera mini, opera mobile, fenec, skyfire..

    Powodzenia w używaniu Skyfire, "Sorry. We regret that as of July 1 2010
    Skyfire does not provide service in your country".

    --
    ererer