  • 1. Data: 2021-09-16 22:05:49
    Temat: Telefon nie rejestruje trasy na osi czasu
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Telefon z Androidem 10 nie rejestruje trasy na osi czasu google.
    Nie wiem, gdzie i co mam włączyć, aby zaczął rejestrować.
    Aby było ciekawiej, telefon z androidem 7 rejestruje trase.
    Robione były eksperymenty, dwa telefony włączone GPD i lokalizacja
    "wysoka dokładność" zarejestrowana została trasa z A7 a z A10 nie
    zarejestrowane.
    Chyba gdzieś coś trzeba włączyć w koncie google, ale co i gdzie ?

  • 2. Data: 2021-09-16 22:48:03
    Temat: Re: Telefon nie rejestruje trasy na osi czasu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Sep 2021 22:05:49 +0200, w <6143a39e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
    Monika Głowacka <m...@i...eu> napisał(-a):

> [...]
    > zarejestrowane.
    > Chyba gdzieś coś trzeba włączyć w koncie google, ale co i gdzie ?

    Trzeba na to zezwolić (historia lokalizacji).

  • 3. Data: 2021-09-19 16:45:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-09-16 o 22:48, radekp<"!">konto.pl pisze:

    > Trzeba na to zezwolić (historia lokalizacji).

    Nowe Androidy (chyba właśnie od 10-tki w górę) wymagają jeszcze
    włączenia zezwolenia przekazywania lokalizacji dla konkretnej aplikacji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/