  • 1. Data: 2009-04-09 08:45:17
    Temat: Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Witam

    Zastanawiam się z nad Samsungiem I550W z Play(399zł w Play25). Da się
    kupić taniej telefon z GPS i możliwością wgrania programu do nawigacji?
    Na Allegro albo w tanim abonamencie.

    Jaki jest teraz najtańszy telefon z GPS?
    Sony-Ericsson z mapami tylko on-line odpada.

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-04-09 10:10:35
    Temat: Re: Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    Sebastian pisze:
> [...]
    > Na Allegro albo w tanim abonamencie.
    >
    > Jaki jest teraz najtańszy telefon z GPS?
    > Sony-Ericsson z mapami tylko on-line odpada.

    A musi być nowy? Bo za 400zł można kupić Artemisa w niezłym stanie (HTC
    3300, CDA Compact III, SPV M650 i jeszcze kilka innych odmian) i cieszyć
    się fajnym sprzętem z GPS na SirfStar III.... Zresztą kilka innych PPC
    Phone edition można kupić w tej cenie, tyle, że raczej nie nowe....

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 3. Data: 2009-04-09 11:27:05
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    vonski (R) pisze:

> [...]
    > się fajnym sprzętem z GPS na SirfStar III.... Zresztą kilka innych PPC
    > Phone edition można kupić w tej cenie, tyle, że raczej nie nowe....

    Jestem zielony w temacie, każda porada mile widziana. Z gadżetów w
    komórkach tylko GPS wydaje mi sie przydatny. Szkoda, że wyszukiwarkach
    telefonów nie ma pola GPS a dają jakieś bzdury do wyboru: animowane menu
    czy oczywiste np. WAP i budzik.

    Generalnie szukam aparatu, który zastąpi Simensa ME75, raczej nie
    powinien być dużo większy, mieć lepszy od niego ekran i prawdziwy GPS
    działający bez połączenia online z serwerem map.

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-04-09 12:16:42
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sebastian pisze:

> [...]
    > powinien być dużo większy, mieć lepszy od niego ekran i prawdziwy GPS
    > działający bez połączenia online z serwerem map.

    Nie wiem jakich wyszukiwarek używałeś, ale ta:
    http://www.gsmarena.com/search.php3

    ma GPS w polach wyboru.

    --
    I am so fast, that when I turned off the light yesterday I was in bed
    before the room was dark.

  • 5. Data: 2009-04-09 12:26:17
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Szadzik pisze:
    [...]
    > Nie wiem jakich wyszukiwarek używałeś, ale ta:
    > http://www.gsmarena.com/search.php3
    >
    > ma GPS w polach wyboru.

    Wyszukiwarek naszych operatorów :) Dostępność i cena w PL też się liczy.
    Na Allegro też cienko bo w opisach jest np. "GPS: nie", albo "możliwość
    podłączenia GPS".
    Tak czy inaczej dzięki za linka, przyda się.
    Propozycje tanich aparatów z GPS oczywiście dalej mile widziane :)

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-04-09 18:42:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    motorola a925?
    to nie tak. GPS (hardware) to jedno a soft do nawigacji lub map - to
    drugie. W javie softu jest jak na lekarstwo (trekbuddy) a na symbiana
    albo WM - już lepiej

> [...]
    > czy oczywiste np. WAP i budzik.
    >
    > Generalnie szukam aparatu, który zastąpi Simensa ME75,
    to zapomnij. Bez dużego ekranu mapy tracą sens, a wraz z ekranem rosną
    wymiary telefonu. JA miałem siemensa SXG75, i weź go pod uwage, bo w
    kategori urządzenie z GPS jemu jest najbliżej do ME75. Niestety do
    dyspozycji tylko java, wiec prawdziwa nawigacja tylko online, pozatym
    trekbuddy...
    Ja w momencie przejścia z "telefonu" na "PDA z telefonem i nawigacją",
    zrobiłem głupstwo i wziąłem urządzenie z (tylko) dotykowym ekranem.
    PRzeklinałem swój wybór przez pół roku, wiekszość tego czasu urzywając
    starego siemensa. NAuczony doświadczeniem za drugim razem wziąłem PDA ze
    zwykłą klawiaturą i dotykiem, i teraz jest OK. Polecam to rozwiazanie,
    ale niestety w takich urządzeniach nie wymagaj małych rozmiarów.

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-04-10 20:45:54
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    ToMasz pisze:
    [...]
> [...]
    > zwykłą klawiaturą i dotykiem, i teraz jest OK. Polecam to rozwiazanie,
    > ale niestety w takich urządzeniach nie wymagaj małych rozmiarów.

    Też mnie to męczy. Albo wygodna nawigacja albo praktyczny telefon. Póki
    co przeważa to drugie :) Jak zmienię telefon to pewnie na 2-3 lata, wiec
    bardzo starych nie chce brać. GPS bardzo mi się podoba ale będę z niego
    korzystał od przypadku do przypadku. Jak mi będzie potrzebny częściej to
    kupie jakiś porządny. PDA albo iPhone też kusi :) Jeszcze się nie
    zdecydowałem szukam informacji.

    Sebastian

  • 8. Data: 2009-04-11 11:52:56
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sebastian pisze:
> [...]
    > korzystał od przypadku do przypadku. Jak mi będzie potrzebny częściej to
    > kupie jakiś porządny. PDA albo iPhone też kusi :)
    ma gps ale niema nawigacji. wiec to raczej ciekawostka

    > Jeszcze się nie
    > zdecydowałem szukam informacji.
    Pytałeś o samsunga. Pooglądaj samsunga i780. Co prawda jest duży, ale
    cienki i lekki. (w komplecie są czasem 2 akumulatory z możliwością
    ładowania poza telefonem) jego klawiatura -pomimo ze mała- jest 10 razy
    wygodniejsza (również widoczna w słońcu) niż klawiatura wyświetlana na
    ekranie... . GPS jest, a na allegro można "wytargac" za nawet 600zł z
    legalną automapą. Trwałość i odporność napewno nie taka jak w ME75 ale
    chyba jak na PDA - raczej wysoka.
    Drugie wyjście - siemens sxg75. Nie bedziesz zmieniał przyzwyczjanien, a
    bedziesz miał gps. bardziej funkcjonalny niż iPhone.

    ToMasz