  • 11. Data: 2019-11-08 08:28:32
    Temat: Re: Telefon z Mali
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 19:47:49 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Za "odebrany SMS" sie zdarzaly.

    Jeśli użytkownik wyraził na to zgodę.

    > To kto wie, co tam kryja czeluscia cennikow :-)

    > A tu TVPiS sie powoluje na informacje z CERT Orange, a ten ostatni
    > jakos nie chce jej opublikowac ...

    "Numer kierunkowy oszustów z Mali to +223. Po odebraniu słychać sygnał rozłączenia
    rozmowy. Odbierający myśli, że to pomyłka, ale rozmowa trwa.
    Jeśli się nie rozłączy, nabije wysoki rachunek."
    Myślisz że świadomie ktoś taka bzdurę napisał czy po prostu matoł jakiś?
    Zresztą wróć- społeczeństwo nam idiocieje sam przecież kilka postów wyżej sugerowałeś
    że za odebranie takiej rozmowy mogą być jakieś opłaty.
    Tak bzdurne artykuły dość systematycznie się pojawiają ostatnio nie tylko w TVPis

    Ps
    Dzwoniłeś do gościa z Sierra Leone z pytaniem jak tam jego rachunek za tel?

  • 12. Data: 2019-11-08 09:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 23:28:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Jeśli użytkownik wyraził na to zgodę.

    Watpie ... zeby systemy operatora to sprawdzaly.
    Generowala informacje zapewne trzecia strona, operator lykal wszystko
    jak leci :-)

> [...]
    > Jeśli się nie rozłączy, nabije wysoki rachunek."
    > Myślisz że świadomie ktoś taka bzdurę napisał czy po prostu matoł jakiś?

    Matol przepisywal ... ale chyba nie wyssal z palca.
    Zreszta podal zrodlo ... tylko to jakies nieoficjalne.

    > Zresztą wróć- społeczeństwo nam idiocieje sam przecież kilka postów
    > wyżej sugerowałeś że za odebranie takiej rozmowy mogą być jakieś
    > opłaty.

    Ja tam rozne rzeczy pamietam, call backi, sekstelefony, uslugi sms,
    monity - nie ma takiej rzeczy, ktorej operator nie zrobilby dla
    zarobku :-)
    Pytanie czy mu obecnie urzad pozwala.
    No i rozmowy na koszt odbiorcy.

    Zakladajac jednak, ze to jak w Radiu Erewan ... to czyzby puszczali
    sygnal "dzwonienia" ?
    Dzwonisz, slyszysz "tuuuu ....... tuuuu ...... tuuuu", czekasz kilka
    dzwonkow, a oplata leci od pierwszej sekundy ...

    czy tylko
    https://tech.wp.pl/prezes-uke-przypomina-uwazaj-na-p
    olaczenia-z-numerow-afrykanskich-6034840966751361a

    Zdarza się również, że połączenia te są celowo przedłużane, np.
    użytkownik słyszy sygnał rozłączenia, lecz jeżeli sam nie naciśnie
    symbolu czerwonej słuchawki, połączenie trwa nadal, a co za tym idzie,
    operator nalicza wysokie opłaty.

    P.S.
    https://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3641300003,t
    itle,miedzynarodowe-po-aczenia-przychodzace-do-polsk
    i-ich-koszt-,forumthread.html

    Ale wiele z tego nie wynika ...

    > Tak bzdurne artykuły dość systematycznie się pojawiają ostatnio nie tylko w TVPis

    https://kurierlubelski.pl/tego-telefonu-lepiej-nie-o
    dbierac-uwaga-na-polaczenia-min-z-somalii/ar/3762069

    Urzad tez nie wie, czy pismacy przeklamali ?

    Chyba pismaki
    https://planeta-transportu.pl/uke-odpowiada-odnosnie
    -nekajacych-zagranicznych-polaczen-telefonicznych/

    J.

  • 13. Data: 2019-11-08 09:40:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2019 09:24:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > czy tylko
    > https://tech.wp.pl/prezes-uke-przypomina-uwazaj-na-p
    olaczenia-z-numerow-afrykanskich-6034840966751361a

    Zadzwoń sprawdź- nr wyżej podałem nawet dwa;)

    > https://kurierlubelski.pl/tego-telefonu-lepiej-nie-o
    dbierac-uwaga-na-polaczenia-min-z-somalii/ar/3762069

    > Urzad tez nie wie, czy pismacy przeklamali ?

    Miesza im się "odbierze" z "oddzwoni"

  • 14. Data: 2019-11-08 10:32:10
    Temat: Re: Rozmowa telefoniczna z ?ali
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-08 o 09:02, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:
    > z wrote...
    >
    > Tu http://bit.ly/2MBpEuA jest w miare
    > wlasciwa odpowiedz.
    > 90% neoPRLu jest w lapach zaborcow a
    > reszta pomywa i podciera dupska angolom,
    > szkopom i innym zlodziejom...........

    OK, możemy zatem uznać, że pierdzielenie o płaceniu za odebrane
    połączenie było tylko pierdzieleniem ignoranta. Swoją drogą nie
    zazdroszczę, musisz się wielu nerwic nabawić, odebrać telefonu się
    boisz, pewnie się rozglądasz za siebie przy wejściu do sklepu itp.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2019-11-09 01:34:40
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Niepytany zaawansowany frustrat liwiusz wrote:> W dniu 2019-11-08 o 09:02,

> [...]
    > zazdroszczę, musisz się wielu nerwic nabawić, odebrać telefonu się
    > boisz, pewnie się rozglądasz za siebie przy wejściu do sklepu itp.

    Nareszcie *FRUSTRAT* choc czesciowo opisal *samego* *siebie*!

    Dla mnie fakt zupelnie oczywisty, juz przed II WŚ zaobserwowalem
    niemal identyczne zachowania pyszalkowatych, bunczucznych
    egzemplarzy '?????????', ktore wlasciwie najbardziej pasuja do
    generacji 'australopithecus'; zupelnie nie majacych slowianskich
    genow!

    "z szabelką na czołgi", "motłoch do mord NATO", kmioty do UE"!

    --
    jebat všechny zkurvenec

    USrael - 219 WARS! http://bit.ly/2mXBFjI

  • 16. Data: 2019-11-09 08:10:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Nov 2019 00:40:40 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    olaczenia-z-numerow-afrykanskich-6034840966751361a

    > Zadzwoń sprawdź- nr wyżej podałem nawet dwa;)

    Az tak mi nie zalezy na sprawdzeniu :-)
    A jaka jest stawka do Mali ?

    Bo ... co to "sygnal rozlaczenia", po ktorym uzytkownik zapomina sie
    rozlaczyc ?
    Hm, dalbym sygnal zajetosci przez 2-3 sekundy, a potem cisze ...

    dbierac-uwaga-na-polaczenia-min-z-somalii/ar/3762069

    > Miesza im się "odbierze" z "oddzwoni"

    P.S.
    https://media2.pl/telekomunikacja/17578-Platne-rozmo
    wy-przychodzace-blad-systemu-czy-nowa-oferta.html

    Tylko nadal nie wiadomo - blad systemu, stary i dawno naprawiony, czy
    autorowi sie wydawalo.

    J.