  • 1. Data: 2017-09-22 20:07:39
    Temat: Telefony z dual sim
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Warto kupić któryś z tych telefonów (jak w podanych linkach), czy to już
    przeżytki?
    Mam w domu Samsunga z dual sim, ale to nie android i już się
    odzwyczaiłam od używania takich telefonów.

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/asus-zenf
    one-go-zb452k-ds-
    czarny.bhtml?from=skapiec&utm_source=skapiec.pl&utm_
    medium=referral

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-g
    o-.bhtml?
    gclid=EAIaIQobChMI15DZpqu51gIVRYmyCh15CADSEAQYASABEg
    KdovD_BwE&gcl
    src=aw.ds&dclid=CJKI0JetudYCFQWKsgodDKoKag

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-09-22 20:27:28
    Temat: Re: Telefony z dual sim
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-22 o 20:07, Animka pisze:
> [...]
    > gclid=EAIaIQobChMI15DZpqu51gIVRYmyCh15CADSEAQYASABEg
    KdovD_BwE&gcl
    > src=aw.ds&dclid=CJKI0JetudYCFQWKsgodDKoKag

    Taka stara (grupowiczka) a taka... nieporadna w załączaniu linków. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2017-09-22 21:09:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 22 września 2017 20:08:11 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
    > Warto kupić któryś z tych telefonów (jak w podanych linkach), czy to już
    > przeżytki?

    Zlom.

    Zobacz

    https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe,d3
    .bhtml?keyword=xiaomi

  • 4. Data: 2017-09-23 02:21:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    o-.bhtml?
    KdovD_BwE&gcl

    > Taka stara (grupowiczka) a taka... nieporadna w załączaniu linków. :-)

    Sprawdzałam przed wysłaniem. Linki są ok i się otwierają, a Tobie nawet
    nie chciało si tam zajrzeć i starasz się dokuczyć. Zupełnie bez tematu.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-09-23 02:24:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 21:09, krzysztofsf pisze:

    > Zlom.
    >

    > Zobacz
    >
    > https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe,d3
    .bhtml?keyword=xiaomi
    Tamte też maja wszystko co trzeba przecież...i na dodatek dual sim oraz
    są o wiele tańsze.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-09-23 03:22:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 02:21, Animka pisze:

> [...]
    > Sprawdzałam przed wysłaniem. Linki są ok i się otwierają, a Tobie nawet
    > nie chciało si tam zajrzeć i starasz się dokuczyć. Zupełnie bez tematu.

    To sprawdź po wysłaniu, już się nie otworzą.
    Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
    bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu
    na poprawianie cudzego nieuctwa.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-09-23 08:10:44
    Od: h...@g...com

    > animka

    Ile kasy masz przeznaczone?

  • 8. Data: 2017-09-23 08:12:40
    Od: h...@g...com

    W dniu sobota, 23 września 2017 03:22:46 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
    > bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu

    Jakby to delikatnie powiedzieć: zmień czytnik.
    U mnie owszem, są połamane, ale nic nie trzeba sklejać.

  • 9. Data: 2017-09-23 08:43:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 08:12, h...@g...com pisze:

    KdovD_BwE&gcl

    > Jakby to delikatnie powiedzieć: zmień czytnik.
    > U mnie owszem, są połamane, ale nic nie trzeba sklejać.

    No to plus dla Googla. :-)

    Robert

  • 10. Data: 2017-09-23 13:02:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    > Tamte też maja wszystko co trzeba przecież...i na dodatek dual sim oraz
    > są o wiele tańsze.

    Kup sobie jakis niesmartfon bez ekranu dotykowego z dualsimem, jesli chcesz dzwonic i
    sms-owac z dwoch kart bez korzystania z internetu i innych udogodnien smartfonowych -
    bateria bedzie dzialac dluzej na jednym ladowaniu.

    Jesli potrzebujesz smartfona, chcesz korzystac z internetu, przegladarek i aplikacji
    - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.