  • 1. Data: 2009-01-01 10:13:02
    Temat: Telewizja w internecie
    Od: "Artur Dębski" <a...@a...pl>

    Witam wszystkich
    Polećcie mi proszę (jezeli znacie takie)
    programy TV polskie i obcojęzyczne które darmowo są udostepnione
    w internecie i można je ogladać posiadając dowolne odpowiednio szybkie łacze
    internetowe.

    Z góry dziekuję
    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 2. Data: 2009-01-01 10:53:00
    Temat: Re: Telewizja w internecie
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-01 11:13, Artur Dębski donosi, że:
    > Polećcie mi proszę (jezeli znacie takie)
    > programy TV polskie i obcojęzyczne które darmowo są udostepnione
    > w internecie i można je ogladać posiadając dowolne odpowiednio szybkie łacze
    > internetowe.
    Kiedyś wszystko było zebrane tutaj:
    http://www.satnews.pl/tv.php
    Aktualnie mają przerwę.
    Ponadto są jeszcze "tunery internetowe" - programy (płatne i bezpłatne),
    które pozwalają na odbiór stacji TV i radiowych przez internet.
    Warto wpisać w Google: "telewizja przez internet"
    przepatrzeć i wybrać coś dla siebie

    Do Siego Roku...

  • 3. Data: 2009-01-01 11:31:47
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    Podepnę sie pod temat, ale chodzi mi o adresy internetowe stacji radiowych w
    internecie.
    A bardziej konkretnie o adresy typu: 111.111.111.111:1111 bez dodatkowych
    łamańców. Na innych grupach jakośnie mogę nic znaleźć.

  • 4. Data: 2009-01-05 21:05:47
    Od: Quong <m...@g...pl>

    Sat_Diver pisze:
> [...]
    > które pozwalają na odbiór stacji TV i radiowych przez internet.
    > Warto wpisać w Google: "telewizja przez internet"

    A można też znaleźć amerykańskie stacje? Fox, ABC itd ? Da sie je jakoś
    oglądać przez internet?