  • 1. Data: 2009-10-12 08:28:12
    Temat: Re: Telewizja z TPSA czy miska ?
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]

    Czy napewno po ADSL?

  • 2. Data: 2009-10-12 08:48:09
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Na pewno drogą satelitarną, nic nie pisałem o kablu.

    Pisał jak ponizej

    wiec ja to ze wzgledu na 2 rozumiem ze 1 dotyczy TV po ADSL

  • 3. Data: 2009-10-12 09:09:34
    Temat: Telewizja z TPSA czy miska ?
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    Witam,
    Jestem kompletnym laikiem w kwestii technologii telewizyjnej, przez 6 nie
    miałem telewizora, a kiedy sie go dorobiłem to miałem z anteny zaokiennej
    raptem 4-5 programów i oglądam praktycznie tylko wiadomości.

    Niebawem sie przeprowadzam i chciałbym swojej drugiej połowie sprezentować
    Discovery, w tej sytuacji stoję przed dylematem

    1. TV z TPSA
    2. Antena na dachu (Cyfra+, platforma N)

    Które z tych opcji polecacie biorąc pod uwagę że:
    1. Nie jestem pasjonatem TV
    2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)
    3. Potrzebuję programów Discovery i czegoś dla dzieci
    4. Nie chcę nagrywać filmów na dyskach twardych, które chyba dostarcza
    cyfra+.
    5. Musi być możliwość wyboru kanału na różnych TV, pamiętam u kuzyna
    sytuacje kiedy ustawiali w TV boxie (dekoder?) jeden program i każdy musiał
    to oglądać

    --
    Radek

  • 4. Data: 2009-10-12 09:17:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >
    > Które z tych opcji polecacie biorąc pod uwagę że:
    > 1. Nie jestem pasjonatem TV
    > 2. Bedzie nowy TV FullHD (TPSA to obsługuje?)

    Tak.
    Choć jeszcze programów takowych w ofercie nie mają.

    > 3. Potrzebuję programów Discovery i czegoś dla dzieci

    Satelita i TelewizjaNaKartę.
    Mają kilka podstawowych programów, oraz Discovery, CartoonNetwork i nSport.

  • 5. Data: 2009-10-12 09:30:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 6. Data: 2009-10-12 09:49:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno drogą satelitarną, nic nie pisałem o kablu.

    Na pewno pytający o TVSAT z TP nie pytał :-)

    M.

  • 7. Data: 2009-10-12 10:50:07
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > No to na razie hdtv tam nie ma, aczkolwiek tpsa planuje wprowadzić hdtv
    > po kablu, już nawet testują to rozwiązanie:
    > http://nt.interia.pl/news/telekomunikacja-polska-tes
    tuje-hdtv,1120693

    Obawiam sie ze trzeba bedzie mieszkac w centrali

  • 8. Data: 2009-10-12 10:51:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pisał jak ponizej

    > wiec ja to ze wzgledu na 2 rozumiem ze 1 dotyczy TV po ADSL

    Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
    Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie, to
    nie mój problem.

  • 9. Data: 2009-10-12 11:12:47
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:09:34 +0200, shat napisał(a):

    > 1. TV z TPSA
    > 2. Antena na dachu (Cyfra+, platforma N)

    Zwróć uwagę, że TP dostarcza TV również z satelity.
    http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Nowe-pakiety-t
    elewizyjne-TP-przez-10-miesiecy-za-darmo,wid,1157381
    2,wiadomosc.html

    > 3. Potrzebuję programów Discovery i czegoś dla dzieci

    Polecam też National Geografic, IMO jest ciekawszy od Discovery.
    Ja jestem abonentem Cyfry+ tylko dla tego jednego programu.

    > 4. Nie chcę nagrywać filmów na dyskach twardych, które chyba dostarcza
    > cyfra+.

    Ale jeśli będziesz miał możliwość otrzymać dekoder z możliwością
    nagrywania, to skorzystaj z tego!
    To jest niesłychanie wygodne, gdy możesz oglądać interesujący Cię
    program wtedy gdy chcesz, a nie wtedy, gdy go nadają!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-10-12 11:13:49
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Możesz sobie rozumieć jak chcesz.
    > Ja nic nie pisałem o kablu, jeśli pytający wyraził się nieprecyzyjnie,
    > to nie mój problem.

    Każdą najmniejszą błahostkę sprowadzasz do pyskówki.
    Jak już musisz zabierać głos to przynajmniej niech będzie z tego jakiś
    pożytek. Ile lat jeszcze?