  • 1. Data: 2012-01-10 18:41:51
    Temat: Telewizor od urodzenia z klawiatruą pecetową
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś zna telewizor z dobrym (dobrej jakości) dużym (ze 40 cali
    po przekątnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podłączenia doń
    zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-01-10 19:05:45
    Temat: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatruą pecetową
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) na pl.comp.pecet
    następujące bzdety:

> [...]
    > zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    > dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.
    Każdy telewizor, jeśli ma wejście takie, jakie twój pecet wyjście z karty
    graficznej (hdmi, dvi, d-sub). Sam telewizor peceta w środku nie ma. Peceta
    musisz dodać.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2012-01-10 19:44:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Sam telewizor peceta w środku nie ma. Peceta musisz dodać.

    Czy aby na pewno? Telewizor ma procesor, ram, kartę graficzną, można podłączyć
    się przez telnet, obsługuje (po złamaniu) klawiaturę i myszkę, a także kartę
    wifi. Grunt to system operacyjny (tv są na linuxie).

  • 4. Data: 2012-01-10 20:04:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" jei4ed$24m$...@i...gazeta.pl

> [...]
    przez telnet, obsługuje (po złamaniu)
    > klawiaturę i myszkę, a także kartę wifi. Grunt to system operacyjny (tv są na

    I ja szukam takiego, którego nie trzeba łamać.

    Podobnie przydałby się aparat fotograficzny, do którego można by podłączyć
    zwykła klawiaturę i zwykły, duży monitor oraz zwykły system operacyjny. Bo
    jednak przeciętny aparat fotograficzny dokonuje obróbki graficznej, na
    dodatek jakoś kontrolowanej -- przyciskami aparatowymi ustawia się
    cała masę tego, co ustawiać można w sofcie obsługiwanym przez komputer.

    TV Samsunga obsługują dowolne WWW, ale adresy tych stron trzeba
    wprowadzać z pilota, a to nie jest zbyt wygodne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-01-10 20:06:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" 4f0c8c09$0$1453$6...@n...neostrada.pl

    > Każdy telewizor, jeśli ma wejście takie, jakie twój pecet wyjście z karty
    > graficznej (hdmi, dvi, d-sub). Sam telewizor peceta w środku nie ma. Peceta
    > musisz dodać.

    HDMI nie mam w swoich komputerach, ponadto chcę mieć dostęp do netu bez
    włączania komputera, choć akurat włączenie komputera (wybudzenie) trwa
    parę sekund. Niestety kablowanie (podłączanie i odłączanie) jest już
    ponadmiarowo kłopotliwe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-01-10 20:42:52
    Od: a...@p...pl

    dzis w sieci znalazlem cos takiego jak Lenovo Smart TV z Androidem na
    pokladzie. Poczytaj i zdaj relacje.

    Mysle, ze za chwile nie bedzie juz innych telewizorow: internet w
    pelnym wydaniu, klawiatura i myszka bezprzewodowo a ogladanie tv
    bedzie tylko dodatkiem. Tak ja teraz notebook z karta tv.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2012-01-10 20:43:13
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2012-01-10 20:44, qwerty pisze:
> [...]
    > podłączyć się przez telnet, obsługuje (po złamaniu) klawiaturę i myszkę,
    > a także kartę wifi. Grunt to system operacyjny (tv są na linuxie).

    wtrącę się w dyskusję... chcesz powiedzieć, że każdy telewizor idzie tak
    "przekręcić"? Tj. inne niż serie "smart" itp.?
    Jeśli tak, to wiesz może gdzie nieco więcej o tym temacie piszą?
    no i jakie jest ryzyko uszkodzenia telewizora w razie niepowodzenia?
    tj. idzie bez problemu przywrócić fabryczny firmware?

    pozdr
    gadacz

  • 8. Data: 2012-01-10 20:49:37
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku qwerty napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:

> [...]
    > podłączyć się przez telnet, obsługuje (po złamaniu) klawiaturę i myszkę, a
    > także kartę wifi. Grunt to system operacyjny (tv są na linuxie).
    Mówimy jednak o najnowszych telewizorach z funkcją korzystania z internetu,
    ale inicjator wątku nadmienił, ze to go nie interesuje, bo jest to okrojona
    możliwość korzystania z netu.

  • 9. Data: 2012-01-10 21:46:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-10 21:42, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > pelnym wydaniu, klawiatura i myszka bezprzewodowo a ogladanie tv
    > bedzie tylko dodatkiem. Tak ja teraz notebook z karta tv.

    Jeszcze chwila i bedzie malware na telewizor ;]

  • 10. Data: 2012-01-10 22:10:53
    Temat: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatru1 pecetow1
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@p...pl> k...@4...com

    > dzis w sieci znalazlem cos takiego jak Lenovo Smart TV z Androidem na
    > pokladzie. Poczytaj i zdaj relacje.

    > Mysle, ze za chwile nie bedzie juz innych telewizorow: internet w

    I ja tak myślę, dlatego chcę jeszcze zaczekać z kupnem telewizora. :)