  • 1. Data: 2012-07-05 16:55:47
    Temat: Telewizor z ipla
    Od: "Markoo" <m...@g...pl>

    Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?
    Dziękuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2012-07-05 17:07:54
    Temat: Re: Telewizor z ipla
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-05 16:55, Markoo pisze:
    > Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?
    > Dziękuje za odpowiedzi

    na chuj ci ta ipla, kup cos z porzadnym dekoderem satelitarnym.

  • 3. Data: 2012-07-05 17:37:25
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Markoo <m...@g...pl> napisał(a):

    > Jaki możecie polecić telewizor który będzie miał aplikacje IPLA ?
    > Dziękuje za odpowiedzi

    Samsung ES5500

  • 4. Data: 2012-07-05 21:55:17
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-07-2012 o 16:55:47 Markoo <m...@g...pl> napisał(a):

    > Jaki mo?ecie poleciae telewizor który bedzie mia? aplikacje IPLA ?
    > Dziekuje za odpowiedzi

    Za 500zł kup sobie odtwarzacz blueray samsunga, będzie ipla i nie tylko...
    a wtedy telewizor jaki się chce...

  • 5. Data: 2012-07-05 22:52:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za 500zł kup sobie odtwarzacz blueray samsunga, będzie ipla i nie tylko...
    > a wtedy telewizor jaki się chce...

    A ten odtwarzacz ma dekoder DVB-T?

  • 6. Data: 2012-07-06 06:10:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 16:55, Markoo pisze:
    > Jaki mo?ecie poleci? telewizor kt?ry b?dzie mia? aplikacje IPLA ?
    > Dzi?kuje za odpowiedzi

    wiele. samsung, sony, panasonic...
    pytaj o internet w tv, jak ma to ma iple i inne.
    np. samsung smart tv

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-07-06 06:11:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 21:55, MM pisze:

    > Za 500zł kup sobie odtwarzacz blueray samsunga, będzie ipla i nie tylko...
    > a wtedy telewizor jaki się chce...

    pytał o tv, a nie dodatkowy klocek.
    poza tym po co br skoro może podłączyć dysk
    lub oglądać po sieci?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-07-06 09:37:19
    Od: "Markoo" <m...@g...pl>

    A mam pytanie.
    Mam internet z Netii i czy ich router nadawał by się do oglądania
    "internetu" w TV przez WI-FI ?? Czy konieczne jest przez kabel ethernet ??

  • 9. Data: 2012-07-06 09:46:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-07-06 09:37, Markoo pisze:
    > A mam pytanie.
    > Mam internet z Netii i czy ich router nadawa? by si? do ogl?dania
    > "internetu" w TV przez WI-FI ?? Czy konieczne jest przez kabel ethernet ??

    hmmm. dziwne to Twoje pytanie.
    internet jest jeden, a to w jaki sposób podłączysz
    do telewizora zależy od niego samego.
    nie wszystkie tv mają wbudowane wifi, a jak nie ma
    to łączysz kablem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 10. Data: 2012-07-06 20:32:47
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2012-07-05 16:55, Markoo pisze:
    > Jaki mo?ecie poleci? telewizor kt?ry b?dzie mia? aplikacje IPLA ?
    > Dzi?kuje za odpowiedzi

    Z tego co widzę to ta IPLA na TV nie umożliwia oglądania niczego płatnego...

    Maksymilian Dutka