  • 1. Data: 2010-01-16 18:35:15
    Temat: Telewizory LED. Warto kupić ?
    Od: c...@o...pl

    Witam,
    Nie wiem czy dział jest dobry, bo tu bardziej o telewizji.
    Ale może ktoś się z tym zna.
    Chcę kupić nowy płaski telewizor. Sprzedawca mnie przekonał do LED,
    i przyznam że wygląd extra. Bardzo cienki. Powiedział że lcd i plazma
    już przestają być produkowane. Dzisiaj ktoś na stronie laki podał tego
    linka

    http://tvguru.pl/podstawy/telewizory-led-przeczytaj-
    jakie-wady-ma-nowa-technologia/

    I teraz mam dylemat, czy warto płacić 2x więcej za LED. Jeśli LCD lub
    Plazma
    jest podobna, to może w sklepie chcą mnie naciągnąć ?

    Janusz

  • 2. Data: 2010-01-16 18:41:04
    Temat: Re: Telewizory LED. Warto kupić ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > i przyznam że wygląd extra. Bardzo cienki. Powiedział że lcd i plazma
    > już przestają być produkowane. Dzisiaj ktoś na stronie laki podał tego

    znaczy stać cie na prawdziwego ledziaka? :)

    bo to co sie teraz wciska to tylko podswietlenie ledowe:)

  • 3. Data: 2010-01-16 18:54:04
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    >i przyznam że wygląd extra. Bardzo cienki. Powiedział że lcd i plazma
    >już przestają być produkowane. Dzisiaj ktoś na stronie laki podał tego

    oj joj ... ten Twoj na pewno nie bedzie LCD....

    c.

  • 4. Data: 2010-01-16 18:59:35
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Powiedział że lcd i plazma już przestają być produkowane.

    He, he... dobre ;-)

  • 5. Data: 2010-01-16 19:08:22
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik wrote:

    > Witam,

    [ciach]

    > to może w sklepie chcą mnie naciągnąć ?

    Gorąco proponuję zapoznać się z poniższym tekstem:
    http://www.proline.pl/?n=led-tv-szum-marketingowy-cz
    y-zwykle-oszustwo

    zaś sklep o którym piszesz omijać szerokim łukiem.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 6. Data: 2010-01-16 19:08:32
    Od: c...@o...pl

    > znaczy stać cie na prawdziwego ledziaka?  :)

    Oznaczony jest LED TV

  • 7. Data: 2010-01-16 19:11:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 11:08:32 -0800 (PST), c...@o...pl napisał(a):

    > Oznaczony jest LED TV

    Co jest kłamstwem dla idiotów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-01-16 19:28:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.01.2010 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > znaczy stać cie na prawdziwego ledziaka? :)
    >
    > bo to co sie teraz wciska to tylko podswietlenie ledowe:)

    A możesz pokazać url do prawdziwego tv led? Taki, nie będący bilbordem
    na mieście (kiepskiej jak cholera jakości).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 9. Data: 2010-01-16 20:29:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 16.01.2010 19:35, c...@o...pl pisze:
> [...]
    > Chcę kupić nowy płaski telewizor. Sprzedawca mnie przekonał do LED,
    > i przyznam że wygląd extra. Bardzo cienki. Powiedział że lcd i plazma

    a ten LED to co niby? to też lcd, tylko podświetlanie inne.

    było tu na ten temat.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 10. Data: 2010-01-16 21:42:25
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    będziesz oglądał tv z jakiego źródła ? kablowa ,sat ,naziemna analog czy
    cufrowa ?