  • 11. Data: 2009-01-07 16:17:36
    Temat: Re: Test downloadu bezposrednio z komorki
    Od: AL <a...@s...tam>

    AL pisze:

    > u mnie (e51) widac normalnie cala strone (przegladarka fabryczna).
    > Jest rozwijana lista (z niej wybralem pierwsza pozycje 512kB z TKTELECOM)
    > Pod spodem jest guzik "Wykonaj Test"
    > Dostaje jako wynik strone, na ktorej pisze:
    > Srednia predkosc pobierania: 5,79Mbps
    > Czas pobierania pliku 0,708sec
    > Pobieranie 740.53KB/sec z naszego serwera.
    > Potem takie info jak moje IP i opis przegladarki (Mozilla 7.0 S60)

    test z komputera stacjonarnego:
    Twoja srednia predkosc podczas pobierania:

    59.36 Mbps

    Czas pobierania pliku: 0.069sec

    Pobieranie 7.42 MB/sec. z naszego serwera .

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2009-01-07 16:25:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    AL pisze:

    > test z komputera stacjonarnego:
    > Twoja srednia predkosc podczas pobierania:
    >
    > 59.36 Mbps
    >
    > Czas pobierania pliku: 0.069sec
    >
    > Pobieranie 7.42 MB/sec. z naszego serwera .

    a nie wiem co jest grane, ze tak skacza transfery, gdyz ponowne
    testowanie daje wyniki (testowane jednoczesnie w tej samej chwili)

    komorka: 950kbps (118.86KB/sec)
    stacjonarny: 1.62Mbps (207.63 KB/sec)

    po czym za pare chwil otrzymuje:
    komorka: 1.75Mbps
    stacjonarny: 17Mbps

    w danej chwili tylko moj komputer podlaczony jest do sieci

    (polaczenie komorki i komputera via WiFi)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2009-01-07 18:43:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AL pisze:

> [...]
    > stacjonarny: 17Mbps
    >
    > w danej chwili tylko moj komputer podlaczony jest do sieci
    >
    > (polaczenie komorki i komputera via WiFi)

    Jaki APN prztestuj via SSL (tten test dla Orange) mam wrazenie ze te
    przeklamania to kwestia cache fona lub proxy. Po SSL powinien zawsze
    ciagnac z sieci.

  • 14. Data: 2009-01-07 18:44:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    awiesiek pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uszanowanie
    >
    > Potwierdzam .

    Sproboj wiec tego URLa widac obsluga formularzy jest slaba

    http://www.ec.pl/robbo/gsm/speedmeter/bwh/meter.php

  • 15. Data: 2009-01-07 18:48:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    marcinez pisze:

    > Podobnie na e51 kicha

    To ciekawe bow logach mam:

    ip-83-238-171-48.netia.com.pl 972.5 kb/s Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U;
    Series60/3.1 NokiaE51-1/200.34.36; Profile/MIDP-2.0
    Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/

    Ale to chyba via wifi i DSL (E51 ma wifi?)

    A na jakim APNie masz ten problem ?

  • 16. Data: 2009-01-07 19:00:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/
    >
    > Ale to chyba via wifi i DSL (E51 ma wifi?)

    bo to byl moj IP i moja e51 :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2009-01-07 21:43:11
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    > Sproboj wiec tego URLa widac obsluga formularzy jest slaba
    > http://www.ec.pl/robbo/gsm/speedmeter/bwh/meter.php

    Uszanowanie

    Poprawnie :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fcc5238a9d726ad