  • 1. Data: 2020-08-10 01:46:39
    Temat: To juz czas na dodatek do stalej sieci
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Bylo by wszystko cacy... ale to c?uj?W?l
    (chinol na dokladke ze szpiegami)!

    https://amzn.to/3ioC45X

    czyli pozostalo mi (jako *rezerwa/cofka*
    (po jevvsku: 'fallback'))

    https://bit.ly/31zJGvM

    Troche zabezpieczy mnie przed "?aje?aniem falami",
    bo bedzie pod dachem sterczalo...

    Dziuple (na tym kontynencie) mam na absolutnym
    zadupcysiu (musialem zlecic 3km kabelka na
    prywatny koszt).

    Moze jakiego telewiechcia *duperel* zaintersuje...

    --
    watapatatabusana