  • 1. Data: 2012-11-01 21:11:48
    Temat: Trudny wybór? hmm
    Od: smokee69 <damiann05@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemanko Białasy !

    Słuchajcie jestem w temacie świeży, to jest mój pierwszy temat, myślę że
    się nie powtórzę dlatego swoje wątpliwości kieruje do was jako starszych
    wiedzą, doświadczeniem.
    Niecały miesiąc temu zdałem egzamin z pozytywnym skutkiem na kategorię
    A. Postanowiłem przyszły sezon rozpocząć na dwóch kołach. Hajsik na
    MOTOCYKL kask, kurtkę i rękawice (bo w takim ubiorze chcę przejeździć ten
    sezon) mam, ale nie w tym rzecz.
    Otóż moje doświadczenie z jednośladami kończy się w sumie na pojemności
    50cc. Na motorowerze przejeździłem jakieś 2 sezony potem go sprzedałem bo
    zaczął mi się sypać (no wiadomo chińska konstrukcja za małą cenę).
    Następnie miałem dwa sezony przerwy, no i teraz robienie kursu to trochę
    pośmigałem na suzuki i yamaha 250 i na tym moja przygoda z jednośladami
    się skończyła.
    Poszukując swojego przyszłego jednośladu biorę pod uwagę Suzuki GSR 600,
    Honda CB600F Hornet, Kawasaki Ninja 250 (może CBR 250), ewentualnie
    Kawasaki Ninja 300 (nie interesują mnie inne motory typu CB500). Prosiłbym
    o wasze opinie, uwagi tylko co do tych motorów. Nie wiem czy przy takim
    obyciu z Motocyklami jakie ja prezentuje będę w stanie ogarnąć 98 KM.

    BLESS
    P.S Moje wymiary to 182 cm wzrostu, 85kg

  • 2. Data: 2012-11-02 10:54:36
    Temat: Re: Trudny wybór? hmm
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "smokee69" <damiann05@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > o wasze opinie, uwagi tylko co do tych motorów. Nie wiem czy przy takim
    > obyciu z Motocyklami jakie ja prezentuje będę w stanie ogarnąć 98 KM.

    Ninja dobra na początek, ale może się szybko znudzić. Jak podejdziesz z
    głową to ogarniesz 600ty. Jak masz małe doświadczenie to proponuje na
    początku nie wyjeżdżać na drogi, tylko poćwiczyć na parkingu przseciwskręt -
    pomoże Ci to szybciej ogarnąć sprzęt.

    Opinie masz tu

    Hornet - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =18

    GSR - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =1273

    Ninja 250 - http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =1238

    --
    Drzewo

  • 3. Data: 2012-11-02 22:25:50
    Temat: Re: Trudny wyb?r? hmm
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 21:11, smokee69 pisze:
    > Siemanko Białasy !

    Witam bez murzyńskich wygibasów

> [...]
    > Prosiłbym o wasze opinie, uwagi tylko co do tych motorów. Nie wiem czy
    > przy takim obyciu z Motocyklami jakie ja prezentuje będę w stanie

    Nie bardzo wiem o co pytasz? Motocykl wybierz ten który ci się
    najbardziej podoba a najważniejsze ten który będzie w najlepszym stanie
    technicznym mieszczącym się w twoim budżecie jeśli chodzi o używane sprzęty.

    Jeśli chodzi o jak to nazwałeś "ogarnięcia" czyli czy będziesz panował
    nad sprzętem. Tu akurat mało istotne czy będzie miał 50 czy 100 KM czy
    150KM. Techniki jazdy - teorii wyczytasz na lepszych stronach
    www/książkach, ćwiczenia praktyczne ilość/intensywność i efektywność to
    każdego indywidualna sprawa dobierzesz sobie. Zapewne sam już wiesz masz
    18 lat znaczy że wiesz jak żyć. Na motocyklu jest tylko jedno zagrożenie
    nagła zmiana prędkości. Czy to z małej na dużą, czy dużej na małą zbyt
    gwałtowna prowadzi do rozpiździa organów wewnętrznych tudzież rozsypania
    ich po najbliższej okolicy. Co ciekawe nie musi wynikać to wyłącznie z
    twojego błędu lub jedynie z błędu współużytkownika drogi. Tak czy
    inaczej to twoje wnętrzności rozpłyną się niczym meduza w upalny dzień
    po asfalcie z towarzyszącym skwierczeniem i zanikiem świadomości mózgu
    który w niewiarygodnie krótkim czasie zmienił stan skupienia. To ty
    dobierasz prędkość do zakrętów, przelotowej podróżnej, świateł, warunków
    na drodze lub poza nią...

    Kontynuując wątek ogarnięcia, pytanie czy ogarniesz motocykl po
    odwiedzinach swojej ukochanej która ta już zadowalała się dorodnym nie
    twoim kutasem? Czy wtedy obrotomierz motocykla nie zazna czerwonego
    pola.. a co na to czerwone pole powie zakręt?

    Dorosłość to twoje życie, twój wybór.

    Powodzenia