  • 1. Data: 2009-08-26 06:40:24
    Temat: Trywialne pytanie
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Witam,

    Mam na jednym i tym samym serwerze przenieść pliki z katalogu głównego
    do katalogu o nazwie 'test'... Od jakiejś chwili szukam i nie mogę
    znaleźć jak to zrobić pomijając metodę zgrania wszystkiego na dysk
    lokalny i wgrania do katalogu total commanderem...
    Z tego co wyczytałem to polecenie put / store odpadają bo dotyczą
    wgrywania plików z dysku lokalnego właśnie...

    Gdyby ktoś uczynny napisał kilka słów na ten temat, albo poratował
    linkiem byłbym ogromnie wdzięczny.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-08-26 07:23:17
    Temat: Re: Trywialne pytanie
    Od: DawidoF <d...@g...com>

    On 26 Sie, 08:40, sim_co <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wgrywania plików z dysku lokalnego właśnie...
    >
    > Gdyby ktoś uczynny napisał kilka słów na ten temat, albo poratował

    ja bym to przez ssh spróbował zrobić.
    http://www.gabo.hi.pl/linux/polecenia.htm#IIc

  • 3. Data: 2009-08-27 11:44:55
    Od: ant <a...@n...tld>

    DawidoF wrote:
    > ja bym to przez ssh spróbował zrobić.
    > http://www.gabo.hi.pl/linux/polecenia.htm#IIc

    a jesli nie ma dostępu ssh to może phpshell

    <http://phpshell.sf.net/>

  • 4. Data: 2009-08-27 13:28:12
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    ant pisze:
    > a jesli nie ma dostępu ssh to może phpshell
    >
    > <http://phpshell.sf.net/>

    Dzięki bardzo - FileZilla załatwiła problem :)

  • 5. Data: 2009-08-27 16:47:58
    Od: Colin <m...@g...com>

    sim_co wrote:
    > Z tego co wyczytałem to polecenie put / store odpadają bo dotyczą
    > wgrywania plików z dysku lokalnego właśnie...

    Polecenia są takie same jak przy zmianie nazwy:
    RNFR plik.txt
    RNTO folder/plik.txt