  • 1. Data: 2012-06-28 18:20:44
    Temat: Tusze zamienniki
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Mam drukarkę Brother DCP-J925DW i kończą mi się tusze startowe.Z początku
    nastawiłem się na te tańsze zamienniki, ale doczytałem że uszkadzają
    głowice. Obszedłem kilka sklepów popytałem i wszędzie mówią że wszyscy jadą
    na zamiennikach bez problemu.
    Teraz sam nie wiem, czy używacie jakiś sprawdzonych bezpiecznych zamienników
    czy odradzacie wogóle ?
    Doradźcie coś

  • 2. Data: 2012-06-28 19:32:24
    Temat: Re: Tusze zamienniki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012, Marek wrote:

    > nastawiłem się na te tańsze zamienniki, ale doczytałem że uszkadzają
    > głowice.

    Zapomniałeś o szczególe.
    GDZIE doczytałeś?

    Bo to chyba jest gwóźdź programu ;)

    FYI: akurat ostatniej drukarki atramentowej używałem dawno temu,
    ale nie podejrzewam aby powyższa uwaga cokolwiek się zmieniła :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-06-29 09:50:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam drukarkę Brother DCP-J925DW i kończą mi się tusze startowe.Z początku
    > nastawiłem się na te tańsze zamienniki, ale doczytałem że uszkadzają
    > głowice.

    A zamiennki produkuje jeden producent? ;-)
    Poszukaj takiego producenta, co ma dobre zamienniki.

  • 4. Data: 2012-06-29 18:05:56
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Marek wrote:

    > Mam drukarke Brother DCP-J925DW i koncz? mi sie tusze startowe.Z pocz?tku
    > nastawi?em sie na te tansze zamienniki, ale doczyta?em ?e uszkadzaj?
    > g?owice. Obszed?em kilka sklepów popyta?em i wszedzie mówi? ?e wszyscy jad?
    > na zamiennikach bez problemu.
    > Teraz sam nie wiem, czy u?ywacie jaki? sprawdzonych bezpiecznych zamienników
    > czy odradzacie wogóle ?
    > Dorad 1/4 cie co?

    Nie wiem jak jest w drukarkach Brothera. Ale w drukarkach HP głowica
    drukująca jest we wkładzie z tuszem. Czyli wymieniając wkład z tuszem
    wymieniasz też głowicę (i za nią płacisz za każdym razem).

    W Epsonach głowica nie jest we wkładzie z tuszem, tylko jest w drukarce.
    Wymieniając tusz, nie wymieniasz zarazem głowicy (i dlatego płacisz
    trochę mniej za nowy wkład).

    Rozwiązanie z głowicą w kartridżu sprawia, że mniejsze jest ryzyko
    używania zamienników nieoryginalnych. Jeżeli nie działa za dobrze, to
    następnym razem kupujesz oryginał za $$$ i spokojna głowa. Wadą są
    droższe wkłady oryginalne.

    Rozwiązanie z głowicą w drukarce sprawia, że płacisz trochę mniej za
    wkłady. Ale jest ryzyko przy stosowaniu nieoryginalnych tuszów (tuszy?).
    Może się zdarzyć, że tusz słabej jakości zapcha głowicę tak skutecznie,
    że trzeba wymieniać głowicę, a to już są koszta.

  • 5. Data: 2012-06-29 19:13:33
    Od: " StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Poldek <n...@g...pl> napisał(a):

    > Może się zdarzyć, że tusz słabej jakości zapcha głowicę tak skutecznie,
    >
    > że trzeba wymieniać głowicę, a to już są koszta.

    Kupuje sie nie glowice, a nowa drukatre za 29,00 Euro np. Epson SX410
    Pozdrawiam.
    StaM

  • 6. Data: 2012-06-29 19:29:26
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    StaM <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    a nowa drukatre za 29,00 Euro np. Epson SX410
    > Pozdrawiam.
    > StaM

    drukarke:-I

  • 7. Data: 2012-06-29 19:29:30
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    StaM <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    a nowa drukatre za 29,00 Euro np. Epson SX410
    > Pozdrawiam.
    > StaM

    drukarke:-I

  • 8. Data: 2012-06-30 00:55:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <n...@g...pl> wrote in message
    > Nie wiem jak jest w drukarkach Brothera. Ale w drukarkach HP głowica
    > drukująca jest we wkładzie z tuszem. Czyli wymieniając wkład z tuszem
    > wymieniasz też głowicę (i za nią płacisz za każdym razem).

    Nie jest to niestety już prawdą i są drukarki HP w których cartridge
    to tylko zbiorniki z atramentem.
    Nie znam tej konkretnej drukarki Brother ale miałem inną w Krakowie
    i niestety kupno nieoryginalnych tuszy (a jest z tym loteria) załatwiło
    mi dosyć drogą drukarkę "kombajn", taką z faksem i skanerem.

  • 9. Data: 2012-06-30 20:43:27
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    W dniu 2012-06-28 18:20, Marek pisze:
> [...]
    > na zamiennikach bez problemu.
    > Teraz sam nie wiem, czy używacie jakiś sprawdzonych bezpiecznych zamienników

    Witam
    Już mi kiedyś zamienniki (nie pamiętam jakie) wykończyły jakiegoś Epsona.
    Teraz kupiłem zamienniki Active Jet do Epsona SX400.
    Drukarka rozpoznała jako swoje (!). Nie zasycha tak jak oryginał.
    Jest w porządku. Zdjęć jednak nie próbowałem na nich drukować.

    Szymon

  • 10. Data: 2012-06-30 22:17:00
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Szymon Machel <s...@i...pl> napisał(a):
    Zdjęć jednak nie próbowałem na nich drukować.

    > Szymon

    Zdjecia na dobrym papierze wychodza bardzo dobrze.
    StaM