  • 1. Data: 2016-07-11 10:49:33
    Temat: U kogo w prepaid nielimitowane smsy w pakiecie?
    Od: Marek <f...@f...com>

    U jakiego operatora w prepaidzie dostanę smsy za darmo (w pakiecie
    doładowującym) wew. lub nawet do innych sieci? Pakiet doładowujący
    ważny dłużej niż miesiąc, min 3.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-07-11 11:03:39
    Temat: Re: U kogo w prepaid nielimitowane smsy w pakiecie?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 10:49, Marek pisze:
    > U jakiego operatora w prepaidzie dostanę smsy za darmo (w pakiecie
    > doładowującym) wew. lub nawet do innych sieci? Pakiet doładowujący ważny
    > dłużej niż miesiąc, min 3.

    Orange - wszystkie taryfy pre-paid
    10zł m/c można włączyć cyklicznie.
    SMSy darmowe bez limitu do wszystkich sieci krajowych.
    http://tinyurl.com/jkjxyvp

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2016-07-11 11:08:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 10:49, Marek pisze:
    > U jakiego operatora w prepaidzie dostanę smsy za darmo (w pakiecie
    > doładowującym) wew. lub nawet do innych sieci? Pakiet doładowujący ważny
    > dłużej niż miesiąc, min 3.

    aa.. jesli potrzebujesz także sieci, to w taryfie Orange Free na kartę
    jest pakiet internet + nielimitowane SMSy do wszystkich sieci:
    2GB = 15 zł/mc
    5GB = 25 zł/mc
    http://tinyurl.com/gnb3ndq

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2016-07-11 13:57:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Jul 2016 11:08:52 +0200, the_foe <t...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    kartę
    > jest pakiet internet + nielimitowane SMSy do wszystkich sieci:

    Ale czy z powyższego wynika, że trzeba doładowywać co miesiąc, żeby
    pakiet był aktywny? Mi chodzi o aktywowanie pakietu nie częściej niż
    raz na pół roku lub rok i przez ten okres sms bez limitu, da się tak?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-07-11 14:06:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 13:57:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > pakiet był aktywny? Mi chodzi o aktywowanie pakietu nie częściej niż
    > raz na pół roku lub rok i przez ten okres sms bez limitu, da się tak?
    A ile średnio miesięcznie tych sms przewidujesz wysyłać?

  • 6. Data: 2016-07-11 14:09:13
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.07.2016 Marek <f...@f...com> napisał/a:

    > Ale czy z powyższego wynika, że trzeba doładowywać co miesiąc, żeby
    > pakiet był aktywny? Mi chodzi o aktywowanie pakietu nie częściej niż
    > raz na pół roku lub rok i przez ten okres sms bez limitu, da się tak?

    Powinno się dać- formuła Play na kartę SMS (7 zł miesięcznie),
    zarejestrować numer (będzie rok ważności konta), doładować za 84 zł.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2016-07-11 16:34:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Jul 2016 05:06:51 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A ile średnio miesięcznie tych sms przewidujesz wysyłać

    ok 500

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-07-11 17:32:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 16:34:37 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > ok 500
    Niektorzy operatorzy mają nijako poza oficjalnym cennikiem oferty/karty SIM dla
    samych smsow. W systemach monitoringu to się wykorzystuje. Może od tej strony
    popytaj.

  • 9. Data: 2016-07-11 17:42:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 14:09, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Powinno się dać- formuła Play na kartę SMS (7 zł miesięcznie),
    > zarejestrować numer (będzie rok ważności konta), doładować za 84 zł.

    Ja potrzebowałem w Play, więc karta nowa stan darmowy, 5zł doładowania +
    rejestracja i mam rok :)
    Potem się zobaczy.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2016-07-11 20:58:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-11 o 13:57, Marek pisze:
> [...]
    > pakiet był aktywny? Mi chodzi o aktywowanie pakietu nie częściej niż raz
    > na pół roku lub rok i przez ten okres sms bez limitu, da się tak?

    ładujesz kartę 6*cena pakietu (pół roku) lub 12*cena pakietu (rok) i
    włączasz cyklicznie pakiet, sam się przedłuża do wyczerpania kasy

    --
    @foe_pl