  • 1. Data: 2011-07-19 09:06:34
    Temat: Uchwyt na bak dla pasazera
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy wiecie gdzie mozna kupic uchwyty na bak dla pasazera?
    Cos takiego ma Honda, ale troche drogo:
    http://moto.allegro.pl/uchwyt-na-bak-raczki-pasazera
    -honda-w-wa-bemowo-i1690684380.html

    Ktos ma jakies namiary ?

    Pozdrawiam
    Daro W

  • 2. Data: 2011-07-19 18:04:25
    Temat: Re: Uchwyt na bak dla pasazera
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Uzytkownik "Daro W" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > czy wiecie gdzie mozna kupic uchwyty na bak dla pasazera?
> [...]

    Kurde, po co Ci taki decochonizer ? Ludzie setki lat zyli bez tego....
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2011-07-19 18:08:31
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-19 11:06, Daro W pisze:
    > Witam,
    >
    > czy wiecie gdzie mozna kupic uchwyty na bak dla pasazera?
> [...]

    Duo drive pl czy jakos tak :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-07-19 20:16:21
    Od: ditron <t...@g...com>

    http://www.a-sider.com/index.php?idioma=ENG

  • 5. Data: 2011-07-20 12:37:42
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

    dzieki Ditron za linka.
    Chociaz niestety wyjdzie na to samo co z hondy.pl, bo cena jest 100
    eur plus koszty wysyłki.

    pozdrawiam
    Daro

  • 6. Data: 2011-07-20 12:41:07
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

    Jacare,

    nawet nie chce mi sie komentowc tego co napisałes.
    pewne, ze mozna bez tego sie obejsc.
    Tak samo jak mozna zyc bez telefonu, internetu z ktorego korzystasz i
    z wielu innych rzeczy....

    A teraz zostawiam ci czas na odpowiedzenie samemu sobie na zadane
    przez ciebie pytanie.

    Pozdrawiam
    DW

  • 7. Data: 2011-07-20 15:32:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-20 14:41, Daro W pisze:
> [...]
    > z wielu innych rzeczy....
    >
    > A teraz zostawiam ci czas na odpowiedzenie samemu sobie na zadane

    Nie zrozumiales, przykro mi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2011-07-20 15:39:40
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

    On 20 Lip, 17:32, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nie zrozumiales, przykro mi.
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

    Buahahahahahaha.....!
    Tobie przykro ?
    Nie ty byłeś nadawcą tego postu, więc skad wiesz co autor mial na
    mysli ?
    Pisz i mow za siebie.

    Pozdro
    DW

  • 9. Data: 2011-07-20 16:07:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-20, Daro W <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Buahahahahahaha.....!
    > Tobie przykro ?
    > Nie ty byłeś nadawcą tego postu, więc skad wiesz co autor mial na
    > mysli ?

    To, ze Ty nie zrozumiales nie znaczy ze inni nie rozumieja. Lacze sie w
    bolu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-07-20 16:30:02
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 20-07-2011 18:07, AZ pisze:

    > To, ze Ty nie zrozumiales nie znaczy ze inni nie rozumieja. Lacze sie w
    > bolu.

    Ależ on wszystko zrozumiał!
    przecież napisał, że może się bez nich obejść (bez tych cojones-ów znaczy)
    musi nie używa alboco... To wolny kraj przecież :)
    no i ja teszsiełączę
    --
    Pozdro
    TaDzik