  • 1. Data: 2016-02-21 15:36:54
    Temat: Ucieczka przed policją
    Od: ShoguNxMaster <mleczko332@_NOSPAM_wp.pl>

    Co mi groźi jezeli uciekne policji na niezarejstrowanym np crossie ?

  • 2. Data: 2016-02-21 16:00:27
    Temat: Re: Ucieczka przed policją
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ShoguNxMaster mleczko332@_NOSPAM_wp.pl ...

    > Co mi groźi jezeli uciekne policji na niezarejstrowanym np crossie ?

    Nagroda Darwina...

  • 3. Data: 2016-02-22 08:47:41
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    ShoguNxMaster <mleczko332@_NOSPAM_wp.pl> Wrote in message:
    > Co mi groźi jezeli uciekne policji na niezarejstrowanym np crossie ?
    >
    > --

    No przecież jeśli uciekniesz to co ci ma grozić?
    Chyba, że wyrzuty sumienia, ale to wtedy możesz się dobrowolnie
    zgłosić sam.
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2016-02-22 19:11:09
    Od: Wrona99 <Assassin666XD@_NOSPAM_wp.pl>

    ShoguNxMaster napisal

    > Co mi groźi jezeli uciekne policji na niezarejstrowanym np crossie ?

    > --

    Jeżeli motocykl nie ma tablicy, a ty masz na łbie kask to praktycznie nie
    ma szans, żeby cie znaleźli i ukarali. Jednym słowem upiekło ci się. No
    chyba, że dopadną cie wyrzuty sumienia, jak wcześniej zaznaczył kolega.
    Tak swoją drogą to co ci przyszło do głowy, żeby uciekać?

  • 5. Data: 2016-02-22 20:47:09
    Temat: Re: Ucieczka przed policjÄ
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wrona99 wrote:

    > ShoguNxMaster napisal

    > Jeżeli motocykl nie ma tablicy, a ty masz na łbie kask to praktycznie nie
    > ma szans, żeby cie znaleźli i ukarali.

    tak Ci się tylko wydaje.
    pomijam już przypadek jakiegokolwiek wypadku.

    Widzę, że dzieci lubią startować w życie z obciążeniem płacenia komus
    renty do końca zycia

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-02-23 09:58:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-22 o 20:47, masti pisze:

    > tak Ci się tylko wydaje.
    > pomijam już przypadek jakiegokolwiek wypadku.
    >
    > Widzę, że dzieci lubią startować w życie z obciążeniem płacenia komus
    > renty do końca zycia

    Liczą na łut szczęścia i celną kulkę od policjanta z blokady
    którą objadą. A wtedy zero obowiązków czy problemów.
    Jak tutaj:
    http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/n,1000047374,p
    olicjanci-zastrzelili-motocykliste-zobacz-zdjecia.ht
    ml