  • 21. Data: 2020-11-06 15:56:59
    Temat: Re: Ukrycie telefonu w powerbanku?
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ydziO" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakby nie byl za, to by nie zmniejszal :-P
    > Ustawiony wczesniej bankomat chyba juz tak drogo nie kosztuje, kupiony
    > i zaplacony wczesniej, skonfigurowany, tyle co za prad, łącze, wynajem
    > miejsca - chyba znow nie tak duzo, a dowoz gotowki - mniej wybieraja,
    > to rzadziej dowozic mozna.

    Jeszcze czynsz. Doliczyć trzeba.
    Jestem raczej pewien że woleliby zostawić. Każda wypłata to jakiś zysk.
    Niektóre banki mają umowy z nimi wiec dlatego masz "darmowa wyplata w
    bankomatach euronet". Reszta to zysk z każdej wypłaty. Jak wypłat mało, to
    staje się nierentowny. No to trzeba skasować, bo po co dokładać.

  • 22. Data: 2020-11-15 09:42:44
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-04 14:01, ydziO wrote:
    > Nie trzeba znać numeru. Operator wie kto był w danym zasięgu. Jakie karty
    > sim. Później tylko robota do sprawdzenia kto jest właścicielem której
    > karty. Później można sprawdzić jaki telefon używał tej karty w tym czasie i
    > po nitce dojść do klębka.

    Nikt palcem nie kiwnie z powodu oszustwa szachowego i to jakby zamyka
    temat...