  • 11. Data: 2019-11-07 15:09:17
    Temat: Re: Upadek Asrocka i co dalej?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 11:55:23 +0100, Roman Tyczka napisał(a):

    > https://www.asrock.com/mb/Intel/X99%20Extreme4/

    No, przy cenie nowej rzędu 900 PLN to warto się rozejrzeć po
    naprawiaczach i popytać o cenę naprawy. ącki podał link, do dzieła.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2019-11-07 15:13:27
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 7 Nov 2019 15:09:17 +0100
    doszła do mnie wiadomość <a...@4...net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    >No, przy cenie nowej rzędu 900 PLN to warto się rozejrzeć po
    >naprawiaczach i popytać o cenę naprawy. ącki podał link, do dzieła.
    \
    Jeśli ta płyta dostała kopa w samochodzie, to ja bym zobaczył wszystko, co jest pod
    radiatorami(ukruszony chipset, pęknięcia) i piny w podstawce CPU.

  • 13. Data: 2019-11-07 16:21:55
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 7 Nov 2019 15:09:17 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > No, przy cenie nowej rzędu 900 PLN to warto się rozejrzeć po
    > naprawiaczach

    Dzięki za poradę... pomijam, że to stwierdziłem w pierwszym poście.

    > i popytać o cenę naprawy. ącki podał link, do dzieła.

    tia, ącki i sensowny link... ech.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 14. Data: 2019-11-07 16:31:21
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 06.11.2019 08:29, Roman Tyczka wrote:

    > Jest wypasiona płyta pod podstawkę LGA2011, obsługuje 128GB ramu
    Ile masz na niej RAMu? Udało Ci się wsadzić 128GB = 2x 64GB? Jeśli tak,
    to w jakich konkretnie modułach?

    JaceK

  • 15. Data: 2019-11-10 13:46:27
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote in message news:dNWwF.43070$hh5.20089@fx07.iad...

    > Ile masz na niej RAMu? Udało Ci się wsadzić 128GB = 2x 64GB? Jeśli tak,
    > to w jakich konkretnie modułach?

    W tym Asrocku jest 8 slotów pamięci więc żaden problem.