  • 1. Data: 2011-11-14 21:43:29
    Temat: Urządzenie - co to jest?
    Od: xjarox <jaroxxx@_usun_.poczta.onet.pl>

    Witam,

    nie wiem czy jest to odpowiednia grupa, ale jest następująca
    sprawa: kolega kupił na targu staroci jakieś "urządzenie",
    niestety ani on, ani nikt ze znajomych nie ma pojęcia co
    to jest i do czego służy. Może ktoś z grupowiczów będzie miał
    jakiś pomysł. Poniżej linki do zdjęć "urządzenia":

    http://img502.imageshack.us/img502/5109/urzadzenie1.
    jpg
    http://img829.imageshack.us/img829/1633/urzadzenie2.
    jpg

    Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2011-11-14 22:34:28
    Temat: Re: Urządzenie - co to jest?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Może ktoś z grupowiczów będzie miał
    > jakiś pomysł.

    Dziadek do orzechow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2011-11-14 23:20:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xjarox" <jaroxxx@_usun_.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jest i do czego służy. Może ktoś z grupowiczów będzie miał
    > jakiś pomysł. Poniżej linki do zdjęć "urządzenia":

    Dziadek do orzechów?? :-)

  • 4. Data: 2011-11-15 07:28:58
    Od: xjarox <jaroxxx@_usun_.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-14 23:34, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Dziadek do orzechow.

    Też mieliśmy taki pomysł. Niestety działa
    tylko dla orzechów laskowych, orzechy włoskie
    nie mieszczą się w nim.

    pozdrawiam,
    Jarek

  • 5. Data: 2011-11-15 09:58:15
    Od: "Wakeba" <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "xjarox" <jaroxxx@_usun_.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    jpg
    jpg

    > Dziadek do orzechów?? :-)

    Gotujesz korki do butelek (prawdziwe) i zmiekczasz (uelastyczniasz)
    przetlczajac je przez to urzadzenie.