  • 1. Data: 2010-01-27 01:24:04
    Temat: Ustalenie ubezpieczyciela sprawcy kolizji
    Od: Jurek <w...@p...onet.pl>

    Czesc,
    mialem kolizje. Sprawca zwial.
    Odpisalem numery, zglosilem na policje, wygralem sprawe. Mam wyrok w rece.
    Nie mam informacji na temat ubezpieczalni sprawcy. Nigdzie nie napisano,
    gdzie jego samochod byl ubezpieczony w dniu kolizji.
    Skad moge uzyskac taka informacje?
    Czy moge zazadac od mojego ubezpieczyciela uzyskania dla mnie takiej
    informacji?
    Pozdrawiam,
    Jurek

  • 2. Data: 2010-01-27 01:54:11
    Temat: Re: Ustalenie ubezpieczyciela sprawcy kolizji
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    http://www.ufg.pl/ (zapytania do ośrodka... )

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 3. Data: 2010-01-27 09:39:38
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    > http://www.ufg.pl/ (zapytania do ośrodka... )

    UFG to tylko jak sprawca nie miał ubezpieczenia, jak miał to trzeba samemu
    ustalić gdzie.
    Koleś miał taki przypadek i walczył chyba ze dwa lata.

    Na mój gust to najlepiej zgłosić do UFG, że gość nie miał ubezpieczenia, a
    jeżeli oni sprawdzą i ustalą, że miał, to niech podadzą gdzie. (tak będzie
    chyba najszybciej).

  • 4. Data: 2010-01-27 09:57:47
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 09:39:38 +0100, zabezp na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > UFG to tylko jak sprawca nie miał ubezpieczenia, jak miał to
    > trzeba samemu ustalić gdzie.

    To teraz wejdź na stronę UFG i kliknij na odnośnik : "Zapytania
    do Ośrodka Informacji UFG" - zdziwisz się jak cholera :]

    "Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi. Stanisław Jerzy Lec"

  • 5. Data: 2010-01-27 10:25:05
    Od: Opas <k...@g...com>

    On 27 Sty, 01:24, Jurek <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Skad moge uzyskac taka informacje?
    > Czy moge zazadac od mojego ubezpieczyciela uzyskania dla mnie takiej

    Na stronie UFG masz zakładkę "Zapytania..." - podajesz swój email i nr
    rejestracyjny pojazdu, który chcesz sprawdzić oraz datę, i dostaniesz
    informację odnośnie zakładu ubezpieczeń.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2010-01-27 11:07:50
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    > To teraz wejdź na stronę UFG i kliknij na odnośnik : "Zapytania
    > do Ośrodka Informacji UFG" - zdziwisz się jak cholera :]

    Widać zmieniło się na lepsze, w czasie kiedy kolega z tym walczył nie
    chcieli podać w UFG czy gostek ma i gdzie ubezpieczenie.

  • 7. Data: 2010-01-29 00:44:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 09:39:38 +0100, zabezp napisał(a):

    > UFG to tylko jak sprawca nie miał ubezpieczenia, jak miał to trzeba samemu
    > ustalić gdzie.

    Nie wiesz, nie pierdol.