  • 11. Data: 2021-01-09 10:45:19
    Temat: Re: Uwaga idzie nowe - bateria magnezowa!!!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bełkot marketingowy.

    Nikt nie przyjął że po polsku taki samochód i dziś i za kilkadziesiąt
    lat będzie się nazywał BEZEMISYJNY

    Przypomina mi się toyota

    "Samoładujący się napęd elektryczny" ;-)

    A przyjeło się przez już dziesiątki lat że to napęd HYBRYDOWY

  • 12. Data: 2021-01-09 10:48:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2021 10:45:19 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Nikt nie przyjął

    A nie mówiłem? Spiskowa odchyłka. Oto wbrew temu że "nikt nie
    przyjmował" jacyś tajemniczy ONI na przekór wszystkim a tobie w
    szczególności nazwali go bezemisyjnym.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2021-01-09 10:48:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > zdradza spiskową odchyłkę twojego umysłu

    Bo jestem normalny i widzę jak mi się kit wciska.
    Poczytaj o składowych SMOGU

  • 14. Data: 2021-01-09 12:11:50
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-01-08 o 17:45, K pisze:
    > Tym razem juz na pewno sie uda: https://radiokierowcow.pl/artykul/2653630

    tych "przełomowych" baterii było już miliard milionów

  • 15. Data: 2021-01-09 14:23:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To też by było wprowadzanie w błąd. Jeśli w przyszłości
    jeśli.

    Dzisiaj 9 stycznia, w Polsce, ile procent energii słonecznej trafi do
    silnika elektrycznego Tesli? mnie niż 1%? pozostałe 99%, musi być
    wytworzone z węgla lub innych paliw kopalnych. niestety to wytworzenie
    ma sprawność na poziomie silnika diesla. Ale trzeba to przesłać i
    zmagazynować. a teraz policz ile z tego pójdzie, tak dzisiaj, styczeń,
    minius 2 stopnie ciepła, na ogrzewanie. Tak, w miastach będzie się nam
    troszkę lżej oddychało. ale dla planety, dla ekologii, to zamiatanie
    śmieci pod dywan.
    I mnie nie chodzi o "naskakiwanie" na elektromobilnośc. Tylko o fakt, że
    dla nas jest to oczywiste że w pewnym wypadku pojazd elektryczny może
    być ekologiczny, w innym nie. Ale powielanie lekko przekręconych faktów,
    powoduje że więcej ludzi zaczyna w to wierzyć, utwierdza się w
    przekonaniu ze coś jest dobre, złe - nie zastanawiajac się nad tym.
    Ty właśnie palnąłeś taką głupote. dzisiaj - 1% energii ze słońca. latem
    - może być nawet 100%, ale w ściśle określonych warunkach, które mają
    niewiele wspólnego ze stylem życia, z możliwościami polaków

    ToMasz

  • 16. Data: 2021-01-09 14:50:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Znaczy że bezemisyjny w 30% to po polsku i tak uczysz swoje dzieci?

  • 17. Data: 2021-01-09 14:57:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-09 o 10:43, T. pisze:

    > Czepiasz się

    Tak... Bo mnie wku... jak ktoś SPECJALNIE używa słów które gimbaza ma
    ZAPAMIĘTAĆ i najlepiej jeszcze wyłazić na ulice w protestach przeciwko
    EMISYJNYM pojazdom.

    Ktoś na tym poje... świecie musi obnażać te KŁAMSTWA ;-)

  • 18. Data: 2021-01-09 14:59:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Człowiek poleciał na Marsa w 30%

    albo wiatropylna siksa zaszła w ciąże w 30%

  • 19. Data: 2021-01-09 17:06:10
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 17:45, K pisze:
    > Tym razem juz na pewno sie uda: https://radiokierowcow.pl/artykul/2653630

    Już dawno nauczyłem się, że nie warto czytać artykułów
    których tytuł jest zakończony znakiem zapytania.

  • 20. Data: 2021-01-09 19:51:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I po trzecie, takie zżymanie się nad faktem że obecnie EV też są nieco
    > emisyjne, niechybnie zdradza spiskową odchyłkę twojego umysłu :)

    NIe jest niecoemisyjny, a konkretnie samochód na węgiel emituje więcej
    co2 niż spalinka z analogicznego rocznika.

    --
    Shrek