  • 1. Data: 2014-11-20 16:43:51
    Temat: Uwaga na SMSy niby od Orange
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dzisiaj dostałem SMS o treści:

    " W menu swojego telefonu znajdziesz darmowa aplikacje Moj Orange. Uruchom
    ja teraz, aby w pelni korzystac z uslug Orange. Nie masz? Pobierz: http://
    bit [dot] ly/momoje "

    Nadawca wiadomści to "Orange Info"

    Dla mnie to próba zainstalowania wirusa lub zapisania na płatną subskrypcję.

    Na dodatek nie widać numeru telefonu tylko pisze "Orange info" tak jak by to
    faktycznie pochodziło od Orange
    Gdyby to było faktycznie od orange to by adres internetowy nie miał
    zakończenia " ly "

  • 2. Data: 2014-11-20 19:10:30
    Temat: Re: Uwaga na SMSy niby od Orange
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Zapewne wirus. Tu piszą o czymś podobnym: http://pclab.pl/pr60608.html

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2014-11-20 20:31:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rageofhonor" 546e0bab$0$18079$6...@n...neostrada.pl

    > Dzisiaj dostałem SMS o treści:

    Na tymczasowy numer w Orange sypią się do mnie SMSy. :)

    Chciałem przenieść numer z Play (internetowy) do
    Orange, ale w efekcie schizofrenii panującej w Play
    mam i numer w Play, i numer tymczasowy w Orange.

    Niby fajnie, ;) ale SMSy sypią się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-11-21 11:07:08
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-11-20 16:43, rageofhonor pisze:
> [...]
    > by to faktycznie pochodziło od Orange
    > Gdyby to było faktycznie od orange to by adres internetowy nie miał

    Ja ostatnio dostałem na maila dwie faktury z Orange do zapłacenia.
    Zupełnie ładnie napisany mail, wysłany od orange i w ogóle. W załączniku
    zip. Niezły syf. Nigdy nie byłem klientem orange ;) Radzę uważać klientom.

    --
    Gad Zombie
    http://gad.art.pl/ http://classic-games.pl/

  • 5. Data: 2014-11-21 13:09:58
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

    > Ja ostatnio dostałem na maila dwie faktury z Orange do zapłacenia.
    > Zupełnie ładnie napisany mail, wysłany od orange i w ogóle. W załączniku
    > zip. Niezły syf. Nigdy nie byłem klientem orange ;) Radzę uważać klientom.

    Najlepsze jest to że zazwyczaj faktury elektroniczne nie są wysyłane w
    załączniku ZIP

  • 6. Data: 2014-11-21 16:20:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Nov 2014 13:09:58 +0100, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
    > Najlepsze jest to że zazwyczaj faktury elektroniczne nie są
    wysyłane w
    > załączniku ZIP

    A typowe windowsowe białko przed kompem patrzy na co kilka? Nawet jak
    zahasłują zipa podająć hasło w treści maila to też rozpakują
    grzecznie podając hasło.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-11-21 19:00:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 20.11.2014 o 16:43, rageofhonor pisze:
> [...]
    > by to faktycznie pochodziło od Orange
    > Gdyby to było faktycznie od orange to by adres internetowy nie miał

    Nie mniej jednak apka Mój Orange jest oficjalną aplikacja Orange ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 8. Data: 2014-11-26 01:36:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GAD Zombie" m4n2sc$frb$...@n...news.atman.pl

    Ja na ,,tymczasowy'' numer w Orange dostaję sporo
    dziwnych SMSów typu -- Jolka pragnie ostrego seksu!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-11-30 20:33:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m537al$ot1$...@n...news.atman.pl

    > "GAD Zombie" m4n2sc$frb$...@n...news.atman.pl

    > Ja na ,,tymczasowy'' numer w Orange dostaję sporo
    > dziwnych SMSów typu -- Jolka pragnie ostrego seksu!

    Snap z trzema takimi:

    http://leszekc.w.tkb.pl/TV/Screenshot_2014-11-28-15-
    37-30.png

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-11-30 21:47:45
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Snap z trzema takimi:

    > http://leszekc.w.tkb.pl/TV/Screenshot_2014-11-28-15-
    37-30.png

    Wyłączyłeś wiadomości sieciowe?