  • 1. Data: 2010-01-17 23:46:23
    Temat: Uwaga na "rarytas" czyli tylny Ohlins do VTR na Allegro
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Witam,

    maja ludzie w tym kraju naprawde niezla fantazje...

    http://moto.allegro.pl/item888100653_honda_vtr_1000f
    _firestorm_ohlins_amortyzator_tyl.html

    Napisze ku przestrodze zeby ktos nie kupil tego gowna ktore sam wzialem
    dla mojego kumpla do VTRa. Po tym jak w koncu gosc mi to przyslal
    Pocztexem (po miesiacu od wplaty kasy na konto, sic!) - odeslalem mu to
    z powrotem w zeszlym tygodniu. Gdybym to kliknal to miejsca chyba by w
    komentarzu zabraklo na negatyw.

    Ogolnie nie wiem skad on to wyszarpal ale to rzezba jak jasna cholera -
    amor cieknie, ma krzywe tloczysko (czego na zdjeciu nie widac w ogole),
    hydrauliczna regulacja napiecia sprezyny nie dziala zupelnie, odbicia i
    dobicia takze, sprezyna cala zezarta przez rdze jak i caly srodek amora.
    Spawane ucho mocujace do wahacza od spodu, tuleje tak luzne ze prawie
    same wypadaja.

    Sam po wyjeciu z paczki go wyczyscilem troche bo byl tak usyfiony i
    zaolejony ze glowa mala. Odeslalem za pobraniem i mam nadzieje ze
    odzyskam 470zl ktore kolesiowi za ten "rarytas" zaplacilem sugerujac sie
    "super" opisem z poprzedniej aukcji. Widze ze teraz przynajmniej gosc
    napisal ze jest do naprawy ale regeneracja tego mija sie z celem
    zupelnie - sam podstawowy serwis tylnego Ohlinsa kosztuje w PTM jedyne
    600zl.

    Takze odradzam jakby ktos sie na to "cudo na kiju" napalal sugerujac sie
    "okazyjna" cena...

    Pzdr

    PS: znajomemu kupilem amorek na tyl WP w idealnym stanie, za mniejsze $
    i szlag mnie nie trafil po wyjeciu tego z pudelka jak w/w ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 2. Data: 2010-01-18 14:56:14
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "marider"
    maja ludzie w tym kraju naprawde niezla fantazje...
    http://moto.allegro.pl/item888100653_honda_vtr_1000f
    _firestorm_ohlins_amortyzator_tyl.htmlTeraz to juz chyba foto po liftingu...wczesniej
    widzialem ten amorek jakbybyl przed chwila wyciagniety z dna stawu...--
    PozdrawiamTytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 3. Data: 2010-01-18 16:48:00
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 00:46:23 +0100, marider napisał(a):

    > maja ludzie w tym kraju naprawde niezla fantazje...
    >
    > http://moto.allegro.pl/item888100653_honda_vtr_1000f
    _firestorm_ohlins_amortyzator_tyl.html

    Aukcja usunięta.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-01-18 17:41:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Sty, 15:56, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > *** "marider"
    >  maja ludzie w tym kraju naprawde niezla fantazje...
    >  http://moto.allegro.pl/item888100653_honda_vtr_1000
    f_firestorm_ohlins...to juz chyba foto po liftingu...
    Przecież pisał marider, że mu oczyścił to gość zrobił tylko nowe
    fotki ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-01-18 23:19:12
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    AZ pisze:

    _firestorm_ohlins...to juz chyba foto po liftingu...
    > Przecież pisał marider, że mu oczyścił to gość zrobił tylko nowe
    > fotki ;-)

    Niestety Was zmartwie, zdjecie jest "stare" z poprzedniej edycji aukcji
    ale nawet wyczyszczony nie wyglada nawet ten amor w 1/10 na plus tak jak
    opis :) Jednym slowem - to gruz niewart nawet 100zl.

    marider
    Wsciekla R1 + dodatki
    http://tinyurl.com/yvjtdk