  • 1. Data: 2017-03-15 19:51:18
    Temat: Używany Harley
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    No i niestety przyszło na mnie... Już mam dość przekładania nogi ciągnąc
    ręką za nogawkę. Muszę się przesiąść na jakiś niższy motocykl.
    Tak to jest, starość nie radość. Po zmiażdżeniu kolana najpierw musiałem
    przesiąść się z Ducati SS na Multistradę, ale to rozwiązanie nie
    sprawdza się przy częstym wsiadaniu i zsiadaniu. Dodatkowym utrudnieniem
    jest waga - potrzebuję kogoś do pomocy przy podnoszeniu po przewrotkach,
    kiedy podczas podparcia nogą kolano odmówi posłuszeństwa. Pewnie
    najwygodniejszy byłby skuter, ale nie dam rady się przełamać. Czyli -
    muszę się zaprzyjaźnić z czoperem. A może jednak zdecydować się na
    jakieś dodatkowe operacje kolana? ;) Nie... To raczej odpada, mam ich
    już naprawdę dosyć.
    Podoba mi się Harley Davidson Road King. Nie mam zbyt dużo pieniędzy,
    więc zakup nowego nie wchodzi w grę. Czytałem sporo wypowiedzi o
    awaryjności Harleyów i się trochę obawiam. Czy będę zadowolony po
    sprowadzeniu używanego z 2004 roku, czy może powinienem zainteresować
    się jakimś japońskim odpowiednikiem? Będę wdzięczny za wszelkie opinie
    użytkowników. A może jakieś wskazówki do odpowiednich forów?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 2. Data: 2017-03-19 18:49:21
    Temat: Re: Używany Harley
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Pomijając awaryjność,Road King to autobus przy Ducatach.
    Niby masa niżej,ale dużo więcej i jaki wspaniale nie hamują:-)
    Doradzałbym jak już Sportstera,ew japońskie odpowiedniki średniej
    pojemności,zawsze będzie ze 100 kg mniej.

    Tomek
    Ducati 900 SS
    Ironhead sidecar racer

  • 3. Data: 2017-03-23 22:25:34
    Od: mmaurycy <m...@w...pl>

    Witam,
    o Harleyach tutaj najwięcej mógłby powiedzieć KUCZU miał doświadczenie w
    grzebaniu i sprowadzaniu o ile pamiętam.
    PS:zdrowia życzę

  • 4. Data: 2017-06-17 08:28:07
    Od: motorniczy <a...@g...com>

    Jezeli nie przeszkadza Ci 45koni to Honda Shadow.

    Awaryjnosc: zero.

    Rowniez zdrowia i gratuluje zaparcia na moto.