  • 11. Data: 2012-03-10 20:45:55
    Temat: Re: V-ROD awaryjnosc itp
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jjgath$gth$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N
    pisze:
    > Oczywiscie mozesz naprawiac i kupic oryginalne rocznicowe elementy. Tyle
    > ze aby je kupic w salonie musisz okazac dokumenty ze posiadasz wlasnie
    > rocznicowy model i slono zaplacic. Utrudnienia sa po to aby motocykle z
    > tego rocznika byly unikalne i aby nie pokazywaly sie podrobki. To samo
    > jest z seria HD CVO czyli Custom Vehicle Operation. Ale podobnie jest w
    > przypadku limitowanych wersji innych marek, na przyklad Gixxera robionego
    > na 25 lecie modelu przez Yoshimure.

    Kurna, jaki ja jestem wieśniak. Mam zwykłe beemwu, najzwyklejszą
    nierocznicową jamahie, taką tfu! zwyczajną i kurzajki. Nawet nie mam
    hemofilii... Wstyd mi teraz... Nie mogłeś ze 20 lat temu napisać, że to trza
    rocznicowe kupować? Myslałem, żeś mój kumpel:-)

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2012-03-10 20:49:38
    Od: Jan Kowalski <c...@g...com>

    Dzieki za odpowiedz
    > V-Rod sie nie psuje.
    Na to liczylem :), a wspomniane wymiany wynikaja z przebiegu/wieku i
    wiadomo ze kiedys mnie czekaja.
    Jeszcze tego moto nie widzialem, dostalem tylko o nim cynk.
    Wlasciciel (jedyny od poczatku) twierdzi ze bezwypadkowy (pytanie
    tylko co znaczy bezwypadkowy ;) ).
    Ale dzieki za te info o emblematach. Masz moze jakis ich opis jakie
    emblematy i gdzie powinny sie znajdowac?

    > Stajac przed wyborem FXDB albo V-Rod ja bym bral StreetBoba.
    Wiem :)
    Ale moja druga polowa twierdzi ze streetbob jest taki sam jak
    sportster wiec po co zmieniac. No ale baby sie nie znaja a mimo to z
    ich zdaniem sie trzeba liczyc (w przypadku zakupu moto bede musial
    ograniczyc jej wydatki wiec jakas akceptacja z jej strony musi
    byc ;) )

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 13. Data: 2012-03-11 07:47:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-10 21:49, Jan Kowalski pisze:

    > Ale dzieki za te info o emblematach. Masz moze jakis ich opis jakie
    > emblematy i gdzie powinny sie znajdowac?

    Zrob foty i podeslij. Sie zbierze konsylium i okresli czy byl klepany
    czy nie :)

> [...]
    > ich zdaniem sie trzeba liczyc (w przypadku zakupu moto bede musial
    > ograniczyc jej wydatki wiec jakas akceptacja z jej strony musi

    Powiedz jej ze jest duzo wiekszy. Kobiety lubia duze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-03-14 01:27:10
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    >Lakier tez
    > jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl byl
    > malowany czy nie.

    nieprawda ;-)

  • 15. Data: 2012-03-14 10:46:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nieprawda ;-)

    Kuczu, zapierdol mu, bo ja już nie mam siły do gnidy...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2012-03-14 20:28:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-14 11:46, Grzybol pisze:

    > Kuczu, zapierdol mu, bo ja już nie mam siły do gnidy...

    Sie uprzedziles do chlopaka. Specyficzny jest ale swoja robote wykonuje
    naprawde dobrze. Wiem bo kiedys korzystalem.