  • 1. Data: 2014-04-28 18:34:47
    Temat: VS Express na XP
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy Ktoś może pomóc zainstalować Visual studio na winXP?

  • 2. Data: 2014-04-29 10:07:03
    Temat: Re: VS Express na XP
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2014-04-28 18:34, tusk, donald tusk pisze:
    > czy Ktoś może pomóc zainstalować Visual studio na winXP?

    Wybierz właściwą wersję, czyli 2010, bo o ile widzę, to 2013 wymaga co
    najmniej Win7.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 3. Data: 2014-04-29 10:40:07
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-29 10:07, Paweł Kierski pisze:

    > Wybierz właściwą wersję, czyli 2010, bo o ile widzę, to 2013 wymaga co
    > najmniej Win7.

    no właśnie miałem problem ze ściągnięciem tego pliku...
    ale nie udało mi się zainstalować, instalka przeszła, ale przy odpalaniu
    pojawia się błąd:
    http://zsyp.eu/smieci/blad_VisualC.PNG
    taki sam błąd pojawia się przy Atmel AVR Studio
    http://zsyp.eu/smieci/blad_AtmelS.PNG
    znacie może ten błąd i co go powoduje?

  • 4. Data: 2014-04-29 12:26:24
    Od: firr <p...@g...com>

    ja bym ci polecil znalezc sobie jakiegos
    znajomego kumpla programiste w okolicy i
    niech ci pomoze (takich programistów badz
    co badz jest sporo), sam pomagalem mniej
    obeznanym znajomym
    - tak na odleglosc trudno sie rozwiazuje
    takie problemy

    lub pozatym nie porywaj sie na cos co moze
    ci nie wyjsc i zajmuj sie czyms prostszym,
    ja sam mam niby wieksze doswiadczenie ale
    niektore tego typu rozruchowe problemy i tak
    mnie lekko przerastają np (o ile pamietam
    np co robilem na poczatku roku) [bez przygotowania
    tj pierwszy raz w zyciu tj nie wiedzac jak to sie robi]
    - stawialem sobie na kompie srodowisko do pisania programow w open cl (udalo sie ale
    zajelo mi to ze 3 dni a nie pol godziny)
    - srodowisko do pisania na androida (udalo sie
    w pol dnia czy ile, ale i tak nie jest dla mnie
    absolutnie jasne jakie sa tam zaleznosci miedzy roznymi kawalkami do tego czasem
    wyskakiwal jakis
    bug z wgrywaniem apki na fona)
    - chcialem postawic sobie win98 na maszynie wirtualnej - 1 dzien probowania - FAIL
    (nie
    pamietam juz dlaczego w sumie, jakos nie udalo mi
    sie podlaczyc czytnika plyt ani katalogu,
    i wogole nie mialem pojecia spod czego to uruchomic
    - jakiego malego linuxa na maszynie wirtualnej- niby sie udalo ale pozatym nie
    chcialo mi sie za to zabrac

    te rozruchowe kawalki to dla mnie jakas megasyfiasta czesc informatyki ktorej bardzo
    nie lubie, popros kumpla, szukaj dalej albo
    olej - taka jest moja porada [przy czym najskuteczniejsze byloby zapewnie popros
    kumpla ]

  • 5. Data: 2014-04-29 14:02:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no ale nie można olać tego, jak potrzeba to co zrobić...

    moich kumpli przejęła wspólnota europejska, teraz to już nie są moi
    kumple... tak przy okazji...

  • 6. Data: 2014-04-29 16:53:28
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 14:02:05 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > no ale nie można olać tego, jak potrzeba to co zrobić...
    >

    > moich kumpli przejęła wspólnota europejska, teraz to już nie są moi
    >
    > kumple... tak przy okazji...

    ja nie uzywam VS to ci nie powiem, znajdz sobie nowych, zawsze jacys ziomkowie sie
    krecą to ci zainstalują

    zbyt panicznie podchodzisz do sprawy i siejesz
    panike, - wiadomo jest to wina wspolczesnych systemów (i bledów u ich podłoza, na
    przykład
    to pojecie dowiazan po stalych sciezkach
    ktore trzeba konfigurowac to jest plaga
    komputeryzacji, szczesliwie juz chyba odchodząca
    w niebyt)

    normalnie po instalacji program (tj ve) powinien chyba działać, jak cos dziala a
    pozniej nie dziala to musisz malymi krokami zlokalizowac kiedy zaczyna niedzialac,
    jest tu zmutna i zmudna
    robota ale niestety, Ktos otrzaskany w realu na twoim kompie by ci powiedzial w czyjm
    jest problem
    w ciagu kilku czy kilkunastu chwil ale zdalnie
    przez neta trudno sie robi takie sprawy

    ps. wiem ze kiepsko u ciebie pewnie w zngielskim ale jak jak cos instalujesz ito to
    staraj sie czytac instrukcje i wyjasnienia co i jak co działa
    co nie działa co jest czym jaka to jest wersja
    tego czegos itp - tam zwykle sa rozne rzeczy napisane (choc czasem same w sobie sa
    przestarzałe)

    (osobiscie ostatnio jako programista ponieoslem
    kleske i jestem wykończony dałem sobie na razie
    z wszystkim siana, nawet tu mi sie kompletnie nie chce pisac, pewnie wroce jednak za
    jakis czas dłubac dalej, bo szkoda zeby tyle roboty sie zmarnowało, ale nieststy
    czasem trzeba sie pogodzic z faktami ze sie nie wyrabia ;C)

  • 7. Data: 2014-04-29 17:02:51
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no właśnie, problem jest taki, że ja mam problemy których nie mają
    inni... próbuję instalować na XP, nie idzie, a cała douczona
    proeuropejska reszta instaluje na win 8.1 i im działa... a później
    próbują krytykować, że jak mi może nie działać jak im działa... P.S.
    zostałem właśnie wydymany przez aleo... sam chciałem to zrobić, ale
    zabrakło mi kasy na programistę ;o)