  • 1. Data: 2010-01-01 14:47:32
    Temat: Vectra & Discovery
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Piękny prezent mi zrobiła Vectra. Wczoraj przed północą zniknęły z
    dekodera wszystkie kanały Discovery i Animal Planet :-(
    W analogu jeszcze są. Pytanie jak długo?
    Czy to już tak zostanie? Czy może jednak to tylko chwilowa awaria i za
    jakiś czas wszystko wróci do normy? Mieszkam na Śląsku...

    --
    A.

  • 2. Data: 2010-01-01 18:08:09
    Temat: Re: Vectra & Discovery
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-01 15:47, agent73 pisze:
> [...]
    > Czy to już tak zostanie? Czy może jednak to tylko chwilowa awaria i za
    > jakiś czas wszystko wróci do normy? Mieszkam na Śląsku...

    Tak trudno zadzwonic i zapytac?

  • 3. Data: 2010-01-01 18:42:32
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Fri, 01 Jan 2010 19:08:09 +0100, Mane <m...@w...pl> wrote:

    >Tak trudno zadzwonic i zapytac?

    1-go stycznia? Nie przyszło mi to do głowy :-)

  • 4. Data: 2010-01-03 02:24:29
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 1 stycznia 2010 15:47, agent73 wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > Czy to już tak zostanie? Czy może jednak to tylko chwilowa awaria i za
    > jakiś czas wszystko wróci do normy? Mieszkam na Śląsku...

    Podobno nie przedłużyli umowy i na razie ma nie być.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 5. Data: 2010-01-03 20:15:59
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 03 Jan 2010 03:24:29 +0100, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> wrote:

    >Podobno nie przedłużyli umowy i na razie ma nie być.

    Już jest. Coś im się pochrzaniło. Święta minęły i naprawili :-)

    --
    A.