  • 1. Data: 2024-04-22 19:34:55
    Temat: Velobank -- KK Mastercard
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Walutą rozliczeniową jest EUR czy USD?
    Na stronach banku ciężko znaleźć (jest tylko o MC Business)

  • 2. Data: 2024-04-23 10:41:55
    Temat: Re: Velobank -- KK Mastercard
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Apr 2024 19:34:55 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Walutą rozliczeniową jest EUR czy USD?
    > Na stronach banku ciężko znaleźć (jest tylko o MC Business)

    IMHO to złotówka będzie.

    I spore prowizje za przewalutowania.

    Ale zainstaluje się nowy właściciel - to się może dużo zmienić.

    J.

  • 3. Data: 2024-04-24 20:54:50
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Mon, 22 Apr 2024, r...@k...pl wrote:

    > Walutą rozliczeniową jest EUR czy USD?
    > Na stronach banku ciężko znaleźć (jest tylko o MC Business)

    Hmm, ciekawe zagadnienie, więc podrążę - jaką by to zrobiło różnicę?
    Kurs Mastercarda?
    Skoro i tak bank przeliczy na złotówki po swoim złodziejskim kursie?

  • 4. Data: 2024-04-25 11:49:30

    Wed, 24 Apr 2024 20:54:50 +0200, w
    <alpine.LNX.2.11.2404242054020.3709@ProBook-SW>, Dawid Andrzej Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Hmm, ciekawe zagadnienie, więc podrążę - jaką by to zrobiło różnicę?
    > Kurs Mastercarda?

    A nie wiem :) Jeżeli kupię w USD, to nie przeliczy najpierw na EUR, a potem na
    PLN? (albo alternatywnie -- jeżeli kupię w EUR, to nie przeliczy najpierw na
    USD, a potem na PLN?