  • 1. Data: 2016-10-09 11:27:07
    Temat: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć,

    czy w #FREEMIUM jest jakieś przypomnienie o kończących się minutach i
    SMSach? Już kilka razy byłem zaskoczony przerwaną w połowie rozmową.
    Wydaje mi się logiczne, że taryfa oparta na dokupowaniu dodatkowych
    pakietów ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.
    Być może coś takiego jest a tylko ja nie potrafię tego włączyć?

  • 2. Data: 2016-10-10 01:23:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.10.2016 o 11:27, PlaMa pisze:
    > Cześć,
    >
    > czy w #FREEMIUM jest jakieś przypomnienie o kończących się minutach i
    > SMSach?

    Tak, we freemium przypominają.

    > ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.

    Tak. SMS.
    Czytaj posty przed wysłaniem, bo zjadasz litery. Nie za bardzo wiadomo z
    jakiego wyrazu została końcówka "ów".

    > Być może coś takiego jest a tylko ja nie potrafię tego włączyć?

    Ja nic nie musiałem włączać. Przypominają mi kilka razy.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-10-10 09:21:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-09 o 11:27, PlaMa pisze:
> [...]
    > pakietów ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.
    > Być może coś takiego jest a tylko ja nie potrafię tego włączyć?

    Nie wiem jak w rozmowach (nie zdarzyło mi się wykorzystać tych 30 min),
    ale w SMSach nie przypominają. Druga sprawa że zawsze na koncie mam
    trochę środków. Gdy kończy się limit 30 darmowych SMS to nie ma żadnego
    powiadomienia a wiadomości są automatycznie wysyłane jako płatne.

  • 4. Data: 2016-10-10 13:45:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Wydaje mi się logiczne, że taryfa oparta na dokupowaniu dodatkowych
    >pakietów ma jakąś przypominajkę zachęcającą do zakupienia ów pakietu.

    A po co ?

    Jak widzisz przypominajke maja najlepsza, nastepnym razem zaplacisz z
    gory :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-10-10 19:18:38
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-10 o 01:23, Akarm pisze:

    > Tak, we freemium przypominają.

    Możesz zacytować taką przypominajkę? To SMS czy wiadomość operatorska?

    > Tak. SMS.

    Dostałem do Virgin, że za kilka dni mi zresetują freemium, że mogę sobie
    dokupić pakiety (ale bez związku z aktualnym stanem konta i pakietów) i
    że zakupiłem pakiet. Nic więcej (dobrze, że i spamu nie :))

    > Czytaj posty przed wysłaniem, bo zjadasz litery. Nie za bardzo wiadomo z
    > jakiego wyrazu została końcówka "ów".

    ... trolujesz? :)

    > Ja nic nie musiałem włączać. Przypominają mi kilka razy.

    No to ja nie mam :(

  • 6. Data: 2016-10-10 19:20:03
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-10 o 09:21, Trybun pisze:

> [...]
    > trochę środków. Gdy kończy się limit 30 darmowych SMS to nie ma żadnego
    > powiadomienia a wiadomości są automatycznie wysyłane jako płatne.

    Trochę szkoda kasy jednak. Ja trzymam konto na zero i płacę kartą za
    pakiety bez doładowywania - inaczej zjadłoby szybko te kilka złotych
    zostawionych na koncie.

  • 7. Data: 2016-10-10 19:20:43
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-10 o 13:45, J.F. pisze:

    > Jak widzisz przypominajke maja najlepsza, nastepnym razem zaplacisz z
    > gory :-)

    a jednak nie :)

  • 8. Data: 2016-10-10 19:33:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Trochę szkoda kasy jednak. Ja trzymam konto na zero i płacę kartą za
    >pakiety bez doładowywania - inaczej zjadłoby szybko te kilka złotych
    >zostawionych na koncie.

    Jesli zgrubsza wiesz ile wygadasz - to mozna kupic odpowiedni pakiet z
    gory.

    J.

  • 9. Data: 2016-10-10 19:57:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >sobie dokupić pakiety (ale bez związku z aktualnym stanem konta i
    >pakietów) i że zakupiłem pakiet. Nic więcej (dobrze, że i spamu nie

    Jesli sie nie myle, to informacja o koncu terminu pakietu fremium i
    jego przedluzeniu.
    A zakup pakietow mija sie z celem - beda obowiazywaly do konca pakietu
    fremium, czyli jeszcze pare dni :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-10-10 20:25:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.10.2016 o 19:18, PlaMa pisze:
    > Możesz zacytować taką przypominajkę? To SMS czy wiadomość operatorska?

    SMS.
    Nie zacytuję, zaraz po przeczytaniu usuwam.
    Jest to coś w rodzaju "15-10-2016 kończy się ważność".

    > Dostałem do Virgin, że za kilka dni mi zresetują freemium, że mogę sobie
    > dokupić pakiety (ale bez związku z aktualnym stanem konta i pakietów) i
    > że zakupiłem pakiet. Nic więcej (dobrze, że i spamu nie :))

    Właśnie coś takiego chyba dostaję. W zupełności wystarcza, bo kupuję
    pakiet "bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe".

    > .... trolujesz? :)

    Nie. Tylko zwracam uwagę, żebyś staranniej przygotowywał treść.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl