  • 1. Data: 2013-05-06 14:51:29
    Temat: Virgin mobile - ostrzeżenie dla przenosicieli z Play
    Od: Moryc Finkelstein <a...@i...invalid>

    Przeniosłem numer z Play do VM no i niestety nie mogę doładować konta,
    próbowałem z konta w mBanku z doładowań zdefiniowanych, via PayU, Blue
    Cash czy w końcu z karty kredytowej MC
    CMOK VM jak na razie dyplomatycznie milczy...a na koncie zero :(

  • 2. Data: 2013-05-06 15:05:27
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-05-06 14:51, Moryc Finkelstein pisze:
> [...]
    > Cash czy w końcu z karty kredytowej MC
    > CMOK VM jak na razie dyplomatycznie milczy...a na koncie zero :(

    ile czasu minęło od przeniesienia?
    poczekaj 24 godziny i powinno być ok

  • 3. Data: 2013-05-06 21:22:21
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-06 15:05, liliputek pisze:

    > ile czasu minęło od przeniesienia?
    > poczekaj 24 godziny i powinno być ok

    Dziwne te 24 godz. Kasa się pcha i nie ma gdzie upchać.
    Dzisiaj kupiłem starter by przetestować ich na innym telefonie, i
    również z doładowania z ich strony lipa. Przekierowanie na mBank nie działa.

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-05-06 21:25:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-06 14:51, Moryc Finkelstein pisze:

    > próbowałem z konta w mBanku z doładowań zdefiniowanych,

    To można zdefiniować?
    Kiedyś było można doładować każdy fon z każdej sieci, a teraz tego nie
    widzę. Czy nie potrafię znaleźć?

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2013-05-06 23:48:03
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > Cash czy w końcu z karty kredytowej MC
    > CMOK VM jak na razie dyplomatycznie milczy...a na koncie zero :(
    Niedawno przenosiłem z T-mobile i doładowanie ze strony VM przez
    mTransfer poszło bez problemu pierwszego dnia.
    Może chwilowe problemy?
    S.

  • 6. Data: 2013-05-07 06:13:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-06 14:51, Moryc Finkelstein pisze:
    > no i niestety nie mogę doładować konta,
    > próbowałem z konta w mBanku

    Wczoraj coś fiksowało z przekierowaniem, dzisiaj doładowanie ze strony
    VM przez mTransfer poszło bez problemów.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 7. Data: 2013-05-07 07:57:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 May 2013 21:25:05 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
    > To można zdefiniować?
    > Kiedyś było można doładować każdy fon z każdej sieci, a teraz tego nie
    > widzę. Czy nie potrafię znaleźć?

    Rachunki/doladuj telefon.

    J.

  • 8. Data: 2013-05-08 19:00:47
    Od: Moryc Finkelstein <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-05-07 06:13, Krzysztof 45 pisze:

    > Wczoraj coś fiksowało z przekierowaniem, dzisiaj doładowanie ze strony
    > VM przez mTransfer poszło bez problemów.

    5 zł oddali, dychy nie :]

  • 9. Data: 2013-05-08 19:01:55
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-08 19:00, Moryc Finkelstein pisze:

    > 5 zł oddali, dychy nie :]

    Sorki - te 5 zł było z PayPala a 10 z BlueCash, może to ma jakieś
    znaczenie? Uderzę do BlueCasha.