  • 1. Data: 2015-11-14 14:52:52
    Temat: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.redmondpie.com/iphone-6s-plus-with-2gb-ra
    m-smokes-galaxy-note-5-with-4gb-ram-in-real-life-spe
    ed-test-video/

    Tak, tak, Samsung 4-rdzeniowy, 4-giga ram a wciąż Note 5
    wolniejsza od iPhone z 2-giga ramu i 2-rdzeniowym procem.

  • 2. Data: 2015-11-14 15:22:59
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    >
    > Tak, tak, Samsung 4-rdzeniowy, 4-giga ram a wciąż Note 5
    > wolniejsza od iPhone z 2-giga ramu i 2-rdzeniowym procem.

    No tak, ale jest jedno małe ale. Tak szybko przetwarzać informacje z / do
    ajfona może tylko jeden człowiek na ziemi : Chuck Bartowsky.
    A i on tylko jak jest w dobrej fazie
    :-)

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-11-14 15:36:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 14:52, Pszemol wrote:
    > Tak, tak, Samsung 4-rdzeniowy, 4-giga ram a wciąż Note 5
    > wolniejsza od iPhone z 2-giga ramu i 2-rdzeniowym procem.

    Tak tak, bardzo pouczający test. Widocznie nie zwuażyles że sprawdzany
    był stopień reaktywności GUIa nie predkośc CPU czy pamięci. I to
    sprawdzany dość kiepsko. Zaryzykuje że gdyby nie kilku imbecyli w Google
    i Apple i producentów oprogramowania na obie platformy responsywnośc tą
    mozna by bylo podnieść znacznie wyżej. Wygoda obsługi wspołczesnych
    systemów operacyjnych związana jest z jakością softu a dopiero w drugiej
    kolejności z prędkościami hardware.

  • 4. Data: 2015-11-14 15:48:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > bylo podnieść znacznie wyżej. Wygoda obsługi wspołczesnych systemów
    > operacyjnych związana jest z jakością softu a dopiero w drugiej kolejności

    Chcesz powiedzieć, że konieczność załadowania ponownie do pamięci
    aplikacji już raz uruchomionej 20 sekund wcześniej w Androidzie nie
    jest dla Ciebie istotną wadą tego systemu i nie sprawia dla Ciebie
    żadnej różnicy jeśli chodzi o przyjemność użycia takiego telefonu ?
    Do czego służy w Androidzie te 4G ramu jeśli te kilka apek się nie mieści
    i trzeba je ponownie z pamięci masowej ładować do ram po 20 sekundach?

  • 5. Data: 2015-11-14 15:51:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P03" <p...@b...invalid.org> wrote in message
> [...]
    >
    > No tak, ale jest jedno małe ale. Tak szybko przetwarzać informacje z / do
    > ajfona może tylko jeden człowiek na ziemi : Chuck Bartowsky.

    Jak często zdarza Ci się używać telefonu w sposób taki, że
    siedzisz w jakiejś aplikacji, potem przełączasz krótko na inną,
    wracasz do aplikacji w której siedziałeś przed chwilą, potem
    na jeszcze inną, znów powrót - bo dla mnie to jest główny
    sposób w jaki używam swojego telefonu...

    Np jadę rowerem, na kierownicy mam iPhone z Endomondo,
    w czasie jazdy dzwonię np. do Polski przez Skype, na przerwie
    w czasie jak odsapnę od pedałowania rzucę jakąś fotkę na Fejsa,
    w między czasie zadzwoni ktoś zapytać o coś i w czasie
    rozmowy przełączę się na aplikację z mailem, albo wejdę
    na aplikację banku aby sprawdzić ile mam na koncie kasy, itp...

    Przełączanie między ostatnio używanymi aplikacjami jest
    dla mnie bardzo ważne i powiem Ci szczerze że bardzo mi
    się spodobało na tym filmie jak się iPhone 6S + zachowuje.

  • 6. Data: 2015-11-14 16:17:39
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > na jeszcze inną, znów powrót - bo dla mnie to jest główny
    > sposób w jaki używam swojego telefonu...

    ciach

    Obecnie to prawie wcale, tak to się bawiłem w minionych już
    latach moim pierwszym smartfonem fajną, ale wolną Nokią E70.
    Teraz właściwie używam jednej funkcji / programu na raz,
    a po wykonaniu zadania odkładam narzędzie na miejsce.
    Podejrzewam smartfon addiction disorder
    Ale spokojnie, kazdy ma jakieś słabości.
    :-)

    --
    P03
    Praktyczne zastosowanie Tabletu z Androidem

  • 7. Data: 2015-11-14 16:19:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 15:48, Pszemol wrote:

> [...]
    > jest dla Ciebie istotną wadą tego systemu i nie sprawia dla Ciebie
    > żadnej różnicy jeśli chodzi o przyjemność użycia takiego telefonu ?

    Odnosze się do "Samsung 4-rdzeniowy" vs sprawdzanie szybkości klikania.
    Jedno z drugim ma mniej wspolego niż się wydaje.

    > Do czego służy w Androidzie te 4G ramu jeśli te kilka apek się nie mieści
    > i trzeba je ponownie z pamięci masowej ładować do ram po 20 sekundach?

    Jaką dajesz gwarancję że wersja iOS jest taka sama jak androidowa pod
    względem rozmiaru w ram, metod otwierania bibliotek dzielonych,
    komunikacji z OS, itd? Jak można ocneniać procesory kiedy problem leży w
    budowie OS i budowie aplikacji?

    Ja nie twierdzę że coś jest lepsze od czegoś, ale rozbawiła mnie
    koncepcja że klikanie w gui ma być dowodem na badziewnośc cpu ...
    responsywność gui zależy przede wszystkim od umiejetnosci programistow
    apliakcji, potem os a na szarym końcu cpu.

  • 8. Data: 2015-11-14 16:32:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > a po wykonaniu zadania odkładam narzędzie na miejsce.
    > Podejrzewam smartfon addiction disorder
    > Ale spokojnie, kazdy ma jakieś słabości.

    :-))
    Faktem jest, że jestem uzależniony funkcjonalnie od smartfona.

    W zeszły tydzień wyszedłem bez niego, zorientowałem się pół
    godziny od domu, nie chciałem się wracać myślałem że się
    przemęczę i żałowałem bardzo bo nie zdawałem sobie sprawy
    ile rzeczy faktycznie smartfon dziś załatwia.

    Na przykład dawniej przed podróżą gdzieś zerkało się na
    mapę aby mieć pojęcie gdzie się jedzie - dziś jeżdzę na
    pamięć, bo wiem że jak by co to zawsze mogę w każdej
    chwili zerknąć na mapę. Dawnij przed pójściem do sklepu
    po nowe narty czy buty do snowboardu robiłem w domu
    rozeznanie, porównywałem typy/ceny - dziś wiem że sobie
    w sklepie wybiorę co jest i co mi się podoba a opinie
    użytkowników czy porównanie ficzerków zrobię na ekraniku
    trzymanym w ręcę już w sklepie...

    I tak dalej i tak dalej... świat się zmienił bardzo w ostatnich 4-5 lat.

  • 9. Data: 2015-11-14 16:34:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > zależy przede wszystkim od umiejetnosci
    > programistow apliakcji, potem os a na szarym końcu cpu.

    Ale my tu nie o ocenie CPU tylko o ocenie smartfona z super hiper CPU.
    Bo ten CPU to jest duma serii Galaxy, że taki cacy, 4-rdzeniowy...
    I co z tego skoro iPhone z 2-rdzeniowym A9 i połową rozmiaru RAMu
    przy codziennej pracy z telefonem wychodzi znacznie szybszy?

  • 10. Data: 2015-11-14 16:37:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 16:34, Pszemol wrote:
    > Ale my tu nie o ocenie CPU tylko o ocenie smartfona z super hiper CPU.
    > Bo ten CPU to jest duma serii Galaxy, że taki cacy, 4-rdzeniowy...

    Puśc na nim obliczenia wtedy możesz oceniać cpu.

    > I co z tego skoro iPhone z 2-rdzeniowym A9 i połową rozmiaru RAMu
    > przy codziennej pracy z telefonem wychodzi znacznie szybszy?

    Bo jest bardziej *responsywny*. Szybkośc a responsywanośc to dwie różne
    rzeczy. Nietechniczni najczęsciej uzywają slowa "szybkość" nie zdając
    sobie sprawy że chodzi im o responsywność. Osiagnięcie tego drugiego
    wymaga wysilenia się programistów, więc łatwiej jest pakować szybsze cpu
    do telefonów i pisać aplikacje byle jak. Dotyczy to też osów.