  • 1. Data: 2012-05-22 13:07:38
    Temat: [WAW] Badania techniczne
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Czy ktoś z Was kojarzy stację kontroli pojazdów w Warszawie lub okolicy
    gdzie wbijają pieczątki w adnotacjach urzędowych?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-05-22 20:23:02
    Temat: Re: Badania techniczne
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 22 Maj, 13:07, Zyga <z...@w...pl> wrote:
    > Czy ktoś z Was kojarzy stację kontroli pojazdów w Warszawie lub okolicy
    > gdzie wbijają pieczątki w adnotacjach urzędowych?
    >
    > pzdr
    > Zyga

    adnotacje urzędowe jak sama nazwa wskazuje wbija urzednik po
    przyniesieniu odpowiedniego zaświadczenia ze stacji

    --

    pozdr Beny

  • 3. Data: 2012-05-23 09:48:52
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-05-22 20:23, benywariat pisze:

    > adnotacje urzędowe jak sama nazwa wskazuje wbija urzednik po
    > przyniesieniu odpowiedniego zaświadczenia ze stacji

    W adnotacjach to się wbija takie rzeczy jak hak, nauka jazdy, pojazd
    specjalny, alternatywne paliwo itd itp. I żaden urzędnik mi tam nie
    wbije badania technicznego! Co nie zmienia faktu że są stacje które
    wbijają tam datę następnego badania. Kiedyś tak miałem w samochodzie,
    dwie pieczątki się ładnie zmieściły.

    Zyga

  • 4. Data: 2012-05-23 10:09:43
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > datę następnego badania. Kiedyś tak miałem w samochodzie, dwie pieczątki

    Ale ostatnio wyszło jakieś "rozporządzenie" że nie wolno i nikt Ci tam nie
    wbije. Wiem bo pytałem o to na ostatnim przeglądzie bo miałem ostatnie
    miejsce w dowodzie.

    --
    OGONek~

  • 5. Data: 2012-05-23 11:47:16
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-05-23 10:09, OGONek~ pisze:
    > Ale ostatnio wyszło jakieś "rozporządzenie" że nie wolno i nikt Ci tam
    > nie wbije. Wiem bo pytałem o to na ostatnim przeglądzie bo miałem
    > ostatnie miejsce w dowodzie.

    OK, i wszystko jasne, dzięki.

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2012-05-29 22:56:52
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie> wrote:

    >Ale ostatnio wyszło jakieś "rozporządzenie" że nie wolno i nikt Ci tam nie
    >wbije. Wiem bo pytałem o to na ostatnim przeglądzie bo miałem ostatnie
    >miejsce w dowodzie.

    O kurka wodna. Zatem nie jade na przeglad, bo zwyklego miejsca juz
    nie mam i musialbym furmanke przerejestrowac...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2012-05-29 23:02:31
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.05.2012 22:56, Jacot pisze:

    > O kurka wodna. Zatem nie jade na przeglad, bo zwyklego miejsca juz
    > nie mam i musialbym furmanke przerejestrowac...

    jakie tam przerejestrować? zwykła wymiana dowodu bez zmian tablic, chyba
    70 zeta to było

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 8. Data: 2012-05-29 23:38:23
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >jakie tam przerejestrować? zwykła wymiana dowodu bez zmian tablic, chyba
    >70 zeta to było

    Problem w tem, z tym dowodem ja kupilem pare lat temu, w miescie
    odleglym i juz wtedy nie bylo miejsca...;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10