  • 1. Data: 2010-02-12 20:57:04
    Temat: WPP 2010
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    http://wiadomosci.onet.pl/141599,21,0,pokaz.html
    http://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_
    photogallery&task=view&id=1715&Itemid=257&bandwidth=
    high
    Dobrze ze pod tym zdjeciem jest opis, inaczej bym pomyslal, ze pani wola
    meza na kolacje. Jak dla mnie pomylka...
    To ma byc zdjecie roku, ktore trzeba opisywac w tylu zdaniach?

  • 2. Data: 2010-02-12 22:12:59
    Temat: Re: WPP 2010
    Od: "Zennon" <z...@U...invalid>

    Użytkownik "Norbert" <...@h...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > meza na kolacje. Jak dla mnie pomylka...
    > To ma byc zdjecie roku, ktore trzeba opisywac w tylu zdaniach?

    Ona woła na kolacje męża, który jest w opozycji do prezydenta Iranu !!! Wiec
    zdjęcie jak najbardziej słusznie i po linii dostało WPP ;)

    Zennon

  • 3. Data: 2010-02-12 23:02:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Norbert" napisał
> [...]
    > Dobrze ze pod tym zdjeciem jest opis, inaczej bym pomyslal, ze pani wola
    > meza na kolacje. Jak dla mnie pomylka...

    Winiete ma !
    Czego marudzisz ; )

    > To ma byc zdjecie roku, ktore trzeba opisywac w tylu zdaniach?

    Jak nic nie ma to coś trzeba dopowiedzieć.

    Dziw bierze, że z dewocjonaliów tylko jedna sztuka:
    http://wiadomosci.onet.pl/141599,21,16,pokaz.html

    adam

  • 4. Data: 2010-02-12 23:05:36
    Od: "andrzej dulek" <x...@g...com>

    UWAGA PROWOKACJA!

    Może tu o warsztat chodzi - zmiękczony HDR?

  • 5. Data: 2010-02-13 00:27:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-12 21:57:04 +0100, "Norbert" <...@h...spam> said:

> [...]
    Dobrze

    > ze pod tym zdjeciem jest opis, inaczej bym pomyslal, ze pani wola
    > meza na kolacje. Jak dla mnie pomylka...

    Wiele zdjęć nabiera większego znaczenia, jeśli umieści się je w jakimś
    kontekście.

    > To ma byc zdjecie roku, ktore trzeba opisywac w tylu zdaniach?

    Widziałeś kiedyś w prasie zdjęcie nieopsane w żaden sposób?
    Acz trzeba przyznać że samo zdjęcie jako zdjęcie dość słabawe.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-02-13 00:55:37
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    Co jeszcze ciekawe spogladajac w gorny prawy rog widzimy dodatkowe odbicie
    okien, zdjecie wyglada jak robione przez okna z podwojnymi szybami, nawet
    sie nie chcialo otworzyc ;) Nie liczac dluzszego czasu poruszone nie jest.

  • 7. Data: 2010-02-13 01:32:27
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 12 of Feb 2010 21:57, Norbert wrote:

> [...]
    > wola meza na kolacje. Jak dla mnie pomylka...
    > To ma byc zdjecie roku, ktore trzeba opisywac w tylu zdaniach?

    Baba w chuście, trzymającą się za głowę, to od zawsze w Polsce
    obowiązkowy motyw nobilitujący dziennikarza/fotografa/filmowca.
    Od paru lat zaraza rozprzestrzeniła się w reszcie świata.

    --
    nb

  • 8. Data: 2010-02-13 07:34:25
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Winiete ma !
    > Czego marudzisz ; )

    Ja też odnoszę wrażenie, że ten środek wyrazu jest nadużywany. Jak zdjęcie
    wydaje się takie "zwyczajne", to koniecznie trzeba przywalić winięte, aby
    dodać "tajemniczości".

    Czekam na konkurs z zakazem winietowania. Łatwo nie będzie... ;))

    --
    Lol

  • 9. Data: 2010-02-13 08:44:46
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-13 01:27:20 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Widziałeś kiedyś w prasie zdjęcie nieopsane w żaden sposób?

    Mi zawsze do tępego łba kładziono, że obraz ma się bronić bez opisów.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-13 12:01:10
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Feb., 21:57, "Norbert" <i...@h...spam> wrote:
> [...]
    > meza na kolacje. Jak dla mnie pomylka...
    > To ma byc zdjecie roku, ktore trzeba opisywac w tylu zdaniach?

    to zdjecie dla nas europejczykow nic nie znaczy.
    zrobione w sensie formalnym dokladnie tak jak nie nalezy , nie wolno.
    W pierwszym podejsciu fatalne , slabe , zadna kompozycja , kadr
    zburdelizowany.

    Ale , ktos kto byl w tamtym rejonie , zna tamtejsza sytuacje
    polityczna , sytuacje kobiet choc w przyblizeniu zrozumie natychmiast
    jaki potezny ladunek tresciowy kryje sie w tym przekazie.
    na jaki niezwykly tam akt odwagi zdobyla sie ta kobieta

    To jest tak jak z trudna muzyka , w kazdym kolejnym odsluchaniu ,
    odkrywymy cos nowego , coraz to nowe piekno, coraz to nowe wartosci -
    i im dluzej je odkrywamy , tym trwalej pozostaja w nas.

    To zdjecie jest potezne , trza je zobaczyc pare razy.

    wobec tego zdjecia dyskutowany w innym watku zloty podzial to
    prawdziwe g.....