PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior IT Recruiter <=

  • 1. Data: 2024-04-22 13:00:02
    Temat: Warszawa => Senior IT Recruiter <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł/mogła rozwijać
    swoje umiejętności, pracować w zgranym zespole specjalistów
    oraz w realny sposób wpływać na rynek zatrudnienia - aplikuj
    do nas!

    TeamQuest jest agencją rekrutacyjną, wyspecjalizowaną w prowadzeniu
    procesów rekrutacyjnych w branży IT. Posiadamy 15 letnie
    doświadczenie, podczas którego wypracowaliśmy metodykę pracy.
    Projekty rekrutacyjne, które prowadzimy dla naszych klientów,
    które kończą się zatrudnieniem najlepiej dopasowanych
    kandydatów. Nie interesują nas półśrodki - zajmujemy się
    rekrutacją kompleksowo, jesteśmy nastawieni na wynik, osiąganie
    celów oraz rozwój kompetencji.

    Jesteśmy pewnym i wiarygodnym partnerem dla naszych klientów.
    Dowodem na to jest wyróżnienie naszej firmy Diamentem
    Miesięcznika Forbes 2024!

    *****
    ***** Senior IT Recruiter
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    Kompleksowe prowadzenie procesu rekrutacyjnego, a w szczególności:
    * zbieranie wymagań od Hiring Managera lub innej osoby
    odpowiedzialnej za proces po stronie Klienta
    * aktywny search odpowiednich kandydatów (nasza baza ma prawie 60.000
    CV + LinkedIn + inne źródła)
    * kontakt z kandydatami
    * screening kompetencji
    * tworzenie raportów o kandydatach
    * zbieranie feedbacku od Klienta i od Kandydata
    * udzielanie feedbacku obu stronom
    * aktywne zarządzanie procesem rekrutacyjnym
    * udzielanie wsparcia mniej doświadczonym kolegom i koleżankom

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 3 lata doświadczenia w rekrutacji
    * nastawienie na cel, umiejętność priorytetyzowania działań
    * komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
    * angielski na poziomie komunikatywnym
    * odpowiedzialność i samodzielność
    * język polski min. C1
    * chęci do nauki ale również dzielenia się swoim doświadczeniem

    ***** Proponujemy:

    * dobrą podstawę i bardzo wysokie prowizje
    * niezbędne narzędzia (ATS, płatny LinkedIn, sprzęt etc.)
    * wsparcie marketingowe
    * zatrzęsienie projektów
    * pierwsze 3 miesiące stacjonarnie, z czasem praca hybrydowa/zdalna
    * pracę w świetnym, zgranym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2404