  • 11. Data: 2015-11-06 09:37:58
    Temat: Re: Waunki dla Googel Earth?
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 16:47, maX pisze:

    > Od systemu operacyjnego (choć Google w rekomendowanych wymaganiach zaleca Win7)
    ważniejsza jest przeglądarka - najlepiej chodzi na Chrome.

    To dla google earth potrzebna jest przeglądarka?
    Ja myślałem, że to autonomiczna aplikacja.

  • 12. Data: 2015-11-06 13:51:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 09:37, robot pisze:

    > To dla google earth potrzebna jest przeglądarka?
    > Ja myślałem, że to autonomiczna aplikacja.

    Niektórzy tego nie odróżniają ;)

    BTW: w Win10 to też się zaciera. A czy to dobrze, czy źle - czas pokaże.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2015-11-06 14:04:19
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    > Niektórzy tego nie odróżniają ;) BTW: w Win10 to też się zaciera. A czy to
    > dobrze, czy źle - czas pokaże.

    Masz dar udzielania odpowiedzi nie odpowiadając. Skąd my to znamy. :-)

    To w końcu jest ważne jaka przeglądarka jest w systemie czy nie?

    Marian

  • 14. Data: 2015-11-06 16:52:01
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-06 o 14:04, Marian pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz dar udzielania odpowiedzi nie odpowiadając. Skąd my to znamy. :-)
    >
    > To w końcu jest ważne jaka przeglądarka jest w systemie czy nie?

    Ja się nie wypowiadam, bo dawno nie używałem earth i nie wiem jak to w końcu jest.
    Sam się chętnie dowiem.

  • 15. Data: 2015-11-07 00:56:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marian pisze tak:

    > U mnie też tak sobie, ale myślałem, że mój komputer jest za słaby.

    bi maj głest

    https://youtu.be/gAVUFroBpak

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 16. Data: 2015-11-07 02:00:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 16:52, robot pisze:

    > Ja się nie wypowiadam, bo dawno nie używałem earth i nie wiem jak to w
    > końcu jest.
    > Sam się chętnie dowiem.

    Nie sprawdzałem ostatniej wersji, ale jak do tej pory, to wszystko
    wskazywało na to, iż Google Earth (jako program) nie korzysta z silnika
    przeglądarki. Chyba nawet nie renderuje, tylko wprost wyświetla grafikę
    w swoim interfejsie.

    Oczywiście mówię o programie Google Earth, a nie o stronie Google Earth.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2015-11-07 10:53:02
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > https://youtu.be/gAVUFroBpak

    Dzięki.
    Czy to było uzyskane na komputerze o konfiguracji, jaką podaś:
    procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps ?
    Jeśli tak, to z jaką kartą graficzną?

    Jak sprawdzić czy starsza karta graficzna wspiera WebGL
    gdy w jej opisie nie ma informacji na ten temat?

    Marian

  • 18. Data: 2015-11-07 14:29:59
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Nov 2015 02:00:20 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n1jif8$ron$1@usenet.news.interia.pl>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :

> [...]
    >w swoim interfejsie.
    >
    >Oczywiście mówię o programie Google Earth, a nie o stronie Google Earth.

    Google Earth korzysta z DirectX lub OpenGL, w programie jest możliwość
    przełączenia tego.
    Na kadłubie Dell E4300 (bez wyświetlacza, Windows XP, 4G Ram,procesor
    SP9400 2.5 Ghz) z dołączonym monitorem 1920x1080 czasem laguje, ale
    korzystać można bez kłopotów
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

  • 19. Data: 2015-11-07 17:05:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marian pisze tak:

    > Dzięki.
    > Czy to było uzyskane na komputerze o konfiguracji, jaką podaś:
    > procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps ?

    tak

    i5-3570K, wewnętrzny Intel HD Graphics 4000 (Ivy Bridge GT2)
    ram 2 x KHX1600C9D3/4G (ograniczony przez xp 32bit do 3.75GB)
    dysk ssd

    > Jeśli tak, to z jaką kartą graficzną?

    nie mam oddzielnej karty graficznej.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2015-11-08 08:19:45
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

> [...]
    > i5-3570K, wewnętrzny Intel HD Graphics 4000 (Ivy Bridge GT2)
    > ram 2 x KHX1600C9D3/4G (ograniczony przez xp 32bit do 3.75GB)

    Bardzo dziękuję za tę i wszystkie pozostałe odpowiedzi.

    Marian