  • 1. Data: 2009-04-02 23:06:35
    Temat: Ważność konta krótkim kodem w OrangeGo
    Od: k...@o...pl

    kwotę środków mogę poznać bez dzwonienia na *500
    wystarczy wpisać kod *124*#

    a czy jest kod podający ważność przychodzących?

  • 2. Data: 2009-04-03 08:00:31
    Temat: Re: Ważność konta krótkim kodem w OrangeGo
    Od: k...@o...pl

    > kwotę środków mogę poznać bez dzwonienia na *500
    > wystarczy wpisać kod *124*#

    > a czy jest kod podający ważność przychodzących?

    w innych sieciach jest, a w Orange nie ma? Dziwne...

  • 3. Data: 2009-04-05 09:10:01
    Od: biotyt <b...@t...pl>

    On 3 Kwi, 01:06, k...@o...pl wrote:
    > kwotę środków mogę poznać bez dzwonienia na *500
    > wystarczy wpisać kod *124*#
    >
    > a czy jest kod podający ważność przychodzących?
    >
    > --

    Niestety nie ma. Jedynym sposobem jest *500 lub Orange On-line.

  • 4. Data: 2009-04-07 22:14:19
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > w innych sieciach jest, a w Orange nie ma? Dziwne...

    Orange nie podaje nawet terminu ważności w komunikacie zwrotnym na
    *124*#, co już zakrawa na kompletne olewanie klientów. A tak przy
    okazji, czy w Oranżu jest jeszcze jakiś kod w tym rodzaju, który by coś
    sensownego zwracał, czy to jest jedyny? Nie chodzi mi o sms-y.

    Grzexs