  • 1. Data: 2013-01-08 23:38:20
    Temat: Wiem wiem
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Wiem ze to nie ta grupa :) Ale na samochody nie zagladam...
    Tak tylko zastanawiam sie czy Holek mial zapiete pasy????

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 2. Data: 2013-01-09 14:11:07
    Temat: Re: Wiem wiem
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-01-08 23:38, Sir |Piernik pisze:
    > Wiem ze to nie ta grupa :) Ale na samochody nie zagladam...
    > Tak tylko zastanawiam sie czy Holek mial zapiete pasy????
    >
    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    Pewnikiem nawet szelkowe,na takiej trasie bez pasów chyba się nie da?

    Tomek

  • 3. Data: 2013-01-09 20:48:13
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir |Piernik napisał(a):
    > Wiem ze to nie ta grupa :) Ale na samochody nie zagladam...
    > Tak tylko zastanawiam sie czy Holek mial zapiete pasy????

    Ano pewnikiem mial. Ino (pewnikiem) niedopasowane (w sensie, ze za
    luzne). O podobnym przypadku Sobek pisal juz 40 lat temu. :)
    --
    zbigi