  • 1. Data: 2009-03-10 22:50:02
    Temat: Wlasnie przeszedlem kodem na fresha :)
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Jak w temacie

  • 2. Data: 2009-03-10 23:10:31
    Temat: Re: Wlasnie przeszedlem kodem na fresha :)
    Od: "Przemobe" <p...@p...fm>

    Mnie własnie tez sie udało :-)

  • 3. Data: 2009-03-11 00:39:52
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    Przemobe pisze:
    > Mnie własnie tez sie udało :-)

    U mnie niestety coś nie działa, po wpisaniu kodu *111*33*1# mam zwrotną
    informację:
    "W tym momencie nie możesz skorzystać z usługi. Spróbuj ponownie gdy
    Twoje konto będzie aktywne"

    Hmmm... dziwne, dzwonić, wysyłać SMS i MMS mogę i stan konta jest
    dodatni, a po kodzie *101# mam info, że środki na koncie mam wykorzystać
    do 2009-04-10 (bo przed chwilą nawet specjalnie kartę doładowałem)
    Buu... ale wtopa, Fresh chyba nie dla mnie :(
    Pozostaje mi poczekać do 16 marca.

    - Adrian

  • 4. Data: 2009-03-11 06:59:50
    Od: "Z...@z...zas" <z...@z...zas>

    > Pozostaje mi poczekać do 16 marca.

    Wytrzymasz ?

  • 5. Data: 2009-03-11 08:26:52
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    Z...@z...zas pisze:

    > Wytrzymasz ?

    Biorąc pod uwagę ofertę Fresha, będzie ciężko ;)
    - A.

  • 6. Data: 2009-03-11 08:38:16
    Od: Radius <radius@radius>

    tl pisze:
    > Jak w temacie

    Pamietasz, ze wszystkie pakiety ktore miales idą w pizdu...
    Ja koncze to co mialem i probuje kodu.

    r_

  • 7. Data: 2009-03-11 09:20:50
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    Radius pisze:

    > Pamietasz, ze wszystkie pakiety ktore miales idą w pizdu...
    > Ja koncze to co mialem i probuje kodu.
    >
    > r_

    Yupi!!
    Wpisałem przed chwilą kod i UDAŁO SIĘ!!
    Mam już aktywną taryfę Fresh :D :D :D
    -A.

  • 8. Data: 2009-03-11 10:40:17
    Temat: Re: Re: Wlasnie przeszedlem kodem na fresha :)
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >U mnie niestety coś nie działa, po wpisaniu kodu *111*33*1# mam zwrotną
    >informację:
    >"W tym momencie nie możesz skorzystać z usługi. Spróbuj ponownie gdy
    >Twoje konto będzie aktywne"

    mi tez sie nie udalo poki nie zasiliem konta kwota powyzej 10zl :)
    potem juz smiga

  • 9. Data: 2009-03-11 11:09:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radius" <radius@radius> napisał w wiadomości

    > Pamietasz, ze wszystkie pakiety ktore miales idą w pizdu...
    > Ja koncze to co mialem i probuje kodu.

    Może tak ale miałem nieaktywowany sim z końca zeszłego roku. Nie miałem
    pakietów.
    Trochę długo trzeba czekać na doładowanie kartą. Betamax łyka natychmiast.
    No i ta data
    10-03-2010. Pierwszy raz zobaczyłem te cyferki :)))

    tl