PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Key Account Manager <=

  • 1. Data: 2024-03-25 17:15:02
    Temat: Wrocław => Key Account Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy z polskim kapitałem założonej w 2007
    roku, specjalizującej się w usługach logistycznych poszukujemy
    osoby na stanowisko Key Account Managera. Firma świadczy usługi
    w zakresie transportu lotniczego, morskiego i drogowego. Realizuje
    projekty transportu ponadgabarytowego i Project Cargo, posiada
    własny magazyn logistyczny i sieć współpracujących obiektów
    partnerskich. Oferuje swoje usługi w zakresie transportu
    drogowego i intermodalnego, transportu kontenerów i transportu
    kolejowego. Współpraca z szeroką siecią zaufanych partnerów i
    agentów pozwala firmie świadczyć usługi na całym świecie,
    docierając do najdalszych destynacji.

    *****
    ***** Key Account Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Aktywna sprzedaż usług TSL;
    * Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad obecnymi klientami;
    * Przygotowywanie ofert handlowych i wycen;
    * Implementacja nowych rozwiązań mających na celu usprawnienie
    jakości świadczonych usług;
    * Uczestnictwo w konferencjach, targach branżowych;
    * Realizacja planów sprzedaży określonych dla podległego obszaru;
    * Współpraca z działem handlowym oraz działami operacyjnymi.

    ***** Oczekiwania:

    * Co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług TSL (Sea&Air);
    * Wykształcenia wyższego;
    * Znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na
    swobodną komunikację;
    * Umiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia
    negocjacji;
    * Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
    * Orientacji na realizację określonych celów;
    * Prawo jazdy kat. B;
    * Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z
    przetargami.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Baza klientów, z którymi kandydat ma wypracowane relacje;
    * Doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z przetargami.

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o B2B w nowocześnie zarządzanej firmie;
    * Niezbędne narzędzia umożliwiające realizację zadań - samochód
    służbowy, laptop, telefon;
    * Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy;
    * Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna,
    karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowy dzień wolny z
    okazji urodzin, premia świąteczna, owocowe wtorki;
    * Pracę w przyjaznej i miłej atmosferze w zespole doświadczonych
    specjalistów;
    * Regularne spotkania integracyjne;
    * Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach i
    wymianę doświadczeń.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2403