  • 11. Data: 2021-02-04 12:29:28
    Temat: Re: Wymiana baterii w klejonym telefonie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1jtwtgk3ec24l$.135eh31x7yebi.dlg@40tude.net>
    user collie pisze tak:

    > Wygląda po tym jak nówka sztuka nieśmigana, jeśli ma się pod ręką
    > zapasową tylną ściankę.

    aaa jednak pognie się tylną ściankę :)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 12. Data: 2021-02-04 12:43:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.02.2021 o 12:28, r...@k...pl pisze:

> [...]
    el=Heineken

    > Ale nie do końca -- trzeba podgrzewać.

    To zależy od pomieszczenia często. Plastik ma być miękki a nie sztywny.
    Przy 26C w pomieszczeniu można nie podgrzewać. Przy 19C raczej podgrzać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2021-02-05 10:38:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Feb 2021 12:29:26 +0100, w <601bdac7$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    Dhni5cmVlno/m/2y_kkeVZBAAJ

    > Nie chodzi o fotki, lecz Twoją odpowiedź w wątku, gdzie szukać pomocy
    > :]...ale sposób pozyskania wiedzy, przez innych też jest tam opisany.

    Tam już byłem :P

  • 14. Data: 2021-02-05 10:48:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.02.2021 o 10:38, r...@k...pl pisze:

    Dhni5cmVlno/m/2y_kkeVZBAAJ

    > Tam już byłem :P

    "2 sekundy na jutubie
    https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_chann
    el=TvTuboChannel

    Naucz się Internetów :>"
    https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/
    Dhni5cmVlno/m/WrUXl1UBBAAJ

    Z tego samego wątku, moja odpowiedź :]

    Ok, już udowodniłem że kłamiesz, bredzisz a teraz że jesteś
    niepełnosprytny/mataczysz.
    EOT :D

  • 15. Data: 2021-02-05 11:21:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Feb 2021 10:48:37 +0100, w <601d1481$0$547$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    Dhni5cmVlno/m/WrUXl1UBBAAJ

    > Z tego samego wątku, moja odpowiedź :]
    >
    > Ok, już udowodniłem że kłamiesz, bredzisz a teraz że jesteś

    Mylisz telefony i wątki -- widzę, że twoje życie to trollowanie i kłamanie.
    Powodzenia :)

  • 16. Data: 2021-02-05 11:37:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.02.2021 o 11:21, r...@k...pl pisze:

    Uproszczę dla matacza :)

    Dhni5cmVlno/m/WrUXl1UBBAAJ

    > Mylisz telefony i wątki -- widzę, że twoje życie to trollowanie i kłamanie.
    > Powodzenia :)

    Wskazałem, że 2 sekundy na jutubie wystarczą do rozwiązania problemu :)

    Ale że jesteś niepełnosprytny to trzeba dodać, że dla twojego telefonu
    to też jest aktualne :)
    Jak widać mataczysz dalej, no to sobie matacz, mataczu i kłamco :)

  • 17. Data: 2021-02-05 23:07:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Feb 2021 11:37:24 +0100, w
    <601d1ffe$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jak widać mataczysz dalej, no to sobie matacz, mataczu i kłamco :)

    Nie ma jak to urażony fanboj :DD

  • 18. Data: 2021-02-09 00:32:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > aaa jednak pognie się tylną ściankę :)

    Co wówczas, gdy ta tylna ścianka jest szklana?
    RN9P ma GG5 na plecach -- mam nadzieję, że nie będę
    otwierał, ale kto wie... Można qpić szklane plecki
    za ~20 plnów, ale nie wiem, czy są równie dobre,
    jak oryginalne...

    Zarówno w Monsterze, jak i w Asusie_Maxie akumulatory
    przeżyły same słuchawki...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2021-02-14 22:12:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 04 Feb 2021 10:52:03 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Czy telefon po takim rozebraniu nie wygląda jak 40 stka udająca 18?
    > Nie jest grubszy, spuchnięty, nie skrzypi, nie trzeba kropelką
    > narożniki podklejać co tydzień?

    Rozłożenie poszło dosyć łatwo. Podgrzanie suszarką (chyba zbędne, ale może
    pomogło). Jednak trzeba wziąć ostre narzędzie (a nie plastykowe gówienko) i
    szukać miejsca, gdzie klej puści, potem idzie już dosyć gładko.

    Z powrotem sklejony nie został póki co, bo siedzi w silikonie i to w sumie
    wystarcza.

    Z nie został sklejony, bo bateria już trzyma na zimnie, ale dalej rozłącza się
    i załącza przy ładowaniu (co ciekawe, dopiero przy wyższych %).

    Stawiam teraz na port lub elektronikę ładowania.