  • 1. Data: 2009-05-24 14:12:23
    Temat: Wypowiedzenie umowy w Orange
    Od: "Henryk Gwardak" <h...@p...onet.pl>

    W sierpniu konczy mi sie umowa w Orange. Postanowilem jej nie przedluzac,
    poniewaz proponowane mi pakiety, bonusy itp. premie sa tak zawile, ze boje
    sie iz strace nad nimi kontrole i w rezultacie wpakuje sie w niechciane
    koszty, o co zreszta firmie najprawdopodobniej chodzi.

    Mysle o przejsciu na prepaid aby zachowac numer, o ile to mozliwe, ale
    przede wszystkim dlatego, ze minuty w POPie sa tansze a i rozliczanie z nich
    duzo prostsze. Czy da sie to zrobic bezbolesnie, czy Orange pobiera za to
    jakas oplate? Kiedy mam wypowiedziec dotychczasowa umowe, tak aby nie bylo
    ani za wczesnie ani za pózno.

    Pozdrawiam, HG

  • 2. Data: 2009-05-24 14:33:49
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w Orange
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Henryk Gwardak pisze:
> [...]
    > nich duzo prostsze. Czy da sie to zrobic bezbolesnie, czy Orange pobiera
    > za to jakas oplate? Kiedy mam wypowiedziec dotychczasowa umowe, tak aby

    Moz.esz przejs'c' z post na prepaida z zachowaniem numeru w chwili gdy
    numer zostanie uprawniony do dokonywania zmian (jes'li chcesz zostac' w
    tej sieci). Orange nie pobiera za to z.adnej op?aty i moz.esz zrobic' to w
    dowolnym salonie sieci.

    Moz.esz tez. przejs'c' na prepaida w Orange i naste;pnie przenies'c' numer do
    dowolnej sieci.

    Za przeniesienie numeru do innej sieci jeszcze jest pobierana op?ata
    50PLN (w ofercie na karte; musisz miec' ta; kwote; na koncie).

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-05-24 14:36:06
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Henryk Gwardak pisze:
> [...]
    > nich duzo prostsze. Czy da sie to zrobic bezbolesnie, czy Orange pobiera
    > za to jakas oplate? Kiedy mam wypowiedziec dotychczasowa umowe, tak aby

    Możesz przejść z post na prepaida z zachowaniem numeru w chwili gdy
    numer zostanie uprawniony do dokonywania zmian (jeśli chcesz zostać w
    tej sieci). Orange nie pobiera za to żadnej opłaty i możesz zrobić to w
    dowolnym salonie sieci.

    Możesz też przejść na prepaida w Orange i następnie przenieść numer do
    dowolnej sieci.

    Za przeniesienie numeru do innej sieci jeszcze jest pobierana opłata
    50PLN (w ofercie na kartę musisz mieć tą kwotę na koncie).

  • 4. Data: 2009-05-24 15:00:16
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Henryk Gwardak" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >sie iz strace nad nimi kontrole i w rezultacie wpakuje sie w niechciane
    >koszty, o co zreszta firmie najprawdopodobniej chodzi.

    dokladnie, ja wypowiadalem orange umowe w grudniu, zgodnie ze wszystkimi ich
    paragrafami wyslalem odpowiednie pismo i tyle, myslisz ze umowa dobiegla
    konca? nie nie nie, pismo w orange sie "zagubilo" i dalej dostawalem
    rachunki za moj abonament, moje interwencje reklamacyjne tez nie odnosily
    skutku, pare pism, kopie wypowiedzenia umowy itd, nothing:) orange nie
    przyjmuje do wiadomosci ze ktos moze chciec zrezygnowac z ich uslug...
    w koncu ktorestam pismo napisane agresywnym juz tonem, ale jeszcze w ramach
    ogolnie pryzjetej kultury, poskutkowalo odpowiedzia w marcu ze bardzo
    przepraszaja, ze pisma sie zagubily i reklamacja jest rozpatrzona....
    4ry miesiace trwalo defacto wypowiedzenie umowy orange

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 5. Data: 2009-05-25 05:37:30
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > rozpatrzona....
    > 4ry miesiace trwalo defacto wypowiedzenie umowy orange

    cos w tym jest... mialem podobna sytuacje... wypowiedzialem umowe ze
    skutkiem na koniec wrzesnia... i do konca grudnia prawie mieli problem i
    przysylali faktury... ale co tam przysylac sobie mogli :P mialem papierek w
    lapie... /w sumie pomogla chyba tylko informacja dla pani z infolinii ... a
    wie pani ze ja moge sobie dzwonic do woli z tego telefonu i to na wasz
    koszt - w ciagu tygodnia znumer zamilkl/ tyle ze ja nie potrzebowalem tego
    numeru... tu kolega jest w gorszej sytuacji bo chce numeru uzywac wiec
    zwloka orenza nie wchodzi w gre... ale mozna postraszyc ze planujesz przejsc
    do popa (osobiscie proponuje orange go... lepsza oferta wewnatrz sieci) a
    jak beda robic problemy to mozesz operatora zmienic... to moze ich to
    zmobilizuje.

    --
    tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly

  • 6. Data: 2009-05-25 10:47:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 24 May 2009 16:00:16 +0100, Viking napisał(a):

> [...]
    > skutku, pare pism, kopie wypowiedzenia umowy itd, nothing:) orange nie
    > przyjmuje do wiadomosci ze ktos moze chciec zrezygnowac z ich uslug...

    To masz prawie to samo, co ja mam z Cyfrą+.
    Oni też nie chcą uznać mojego wypowiedzenia, naliczają mi karne opłaty i
    straszą windykacją.
    Tyle, że ja mam potwierdzenia odbioru wszystkich wysłanych do nich
    dokumentów oraz ponagrywane z nimi rozmowy, więc spokojnie czekam na
    dalszy rozwój wypadków.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-05-25 14:28:16
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > Tyle, że ja mam potwierdzenia odbioru wszystkich wysłanych do nich
    > dokumentów oraz ponagrywane z nimi rozmowy, więc spokojnie czekam na

    Kumpel był dystrybutorem Canal+ (dawne czasy) i wysłał im dokumenty
    klientów (wypowiedzenia) i monity aby sprzęt odebrali. Wszystko
    oczywiście udokumentowane i zarchiwizowane w dokumentacji firmowej.

    Po 2 latach zgłosili się za pośrednictwem firmy windykacyjnej z
    rzekomymi długami do spłacenia.

    Problem dotyczył około 30 dekoderów gdzie razem żądali chyba coś koło
    10tys zł.

    Kumpel wykonał tylko jeden telefon.

    Poinformował ich telefonicznie, że ureguluje wszystkie zaległości oraz
    wystawi im fakturę w wysokości 10 tyś/rok/dekoder tytułem magazynowania,
    dozorowania i coś tam jeszcze.

    Po 2 dniach przyjechał kurier, w końcu odebrał dekodery, a C+ przysłał
    tylko sprostowanie z przeprosinami, że doszło do nieporozumienia i
    sprawę uważają za zakończoną.

    Czasami inaczej z nimi się nie da.

  • 8. Data: 2009-05-26 05:37:11
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Flo wrote:

    > Możesz też przejść na prepaida w Orange i następnie przenieść numer do
    > dowolnej sieci.

    Albo przeniesc numer do innego operatora od razu z abonamentu - nie wiem
    jak u innych ale Play mowi, ze mozna przeniesc numer na prepaid z
    abonamentu w innej sieci.

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 9. Data: 2009-05-26 21:04:33
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Bebe" <e...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > przejsc do popa (osobiscie proponuje orange go... lepsza oferta wewnatrz
    > sieci) a jak beda robic problemy to mozesz operatora zmienic... to moze

    ja juz drugi raz koncze z orange, tym razem to abonament mojej lepsze
    polowki, 2x byly z nimi problemy straszne a ich oferta utrzymania klienta
    rzucala na kolana smiechem, wynioslem sie do ery i bajabongo, zlego slowa
    nie powiem, potem przenioslem numer do taktak-a, pelny profesjonalizm, mila
    obsluga, zadnych klopotow z zakonczeniem umowy abonamentowe, przenisieniem
    numeru, absolutnie drugi biegum w porownaniu z orange