  • 31. Data: 2018-11-11 02:55:38
    Temat: Re: Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

  • 32. Data: 2018-11-11 02:58:07
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.

    A tak może być. Ja mam dobre światła mijania, ale jak jestem zmęczony to
    czasem wolę jechać za kimś niż przodem. Łatwiej jest śledzić czyjeś
    pozycyjne niż wypatrywać dzików na drodze. Wzrok mam dobry, po prostu nie
    zawsze chcę go męczyć :)

    > Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak
    > twierdzisz?

    Może widział palec :)

  • 33. Data: 2018-11-11 09:47:02
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 11 Nov 2018 01:53:18 +0000, Queequeg wrote:

    > Znam taki przypadek. Kierunek w prawo, motocyklista wyprzedził z lewej,
    > a samochód jednak pojechał w lewo. Motocyklista zginął.

    Kto z kobietą mieszkał, ten się w cyrku nie śmieje.

    Mateusz

  • 34. Data: 2018-11-11 10:21:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Nov 2018 01:51:39 +0000 (UTC), w
    <c...@t...no1>, q...@t...no1 (Queequeg)

    Nie prowadziłeś auta od 2010? Bywa :)

  • 35. Data: 2018-11-11 10:40:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 02:51, Queequeg pisze:

    > Zwyczaj dobry, ale chyba zaniknął. Ostatni raz widziałem go ok. 2010 r.

    Dziwne - ja spotykam. Jest wyjaśnienie twojej obserwacji. Mi zjeżdzają
    wtedy... jak wcale nie chcę wyprzedzać. Jak chce, to zwykle po prostu
    wyprzedzę bez "pomocy". Po prostu "pomagają" jak widza, że ktoś sobie z
    wyprzedaniem nie radzi. Widocznie sobie radzisz:P

    Shrek

  • 36. Data: 2018-11-11 10:57:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 10:40, Shrek pisze:

> [...]
    > wyprzedzę bez "pomocy". Po prostu "pomagają" jak widza, że ktoś sobie z
    > wyprzedaniem nie radzi. Widocznie sobie radzisz:P

    Ja też spotykam takich bałwanów. Tępe łajzy potrafią zjechać na pobocze,
    kiedy do nich się zbliżam! Widocznie często mają do czynienia z kutasami
    wyprzedzającymi na trzeciego. A może sami tak wyprzedzać lubią?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 37. Data: 2018-11-11 11:24:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 10:57, Akarm pisze:

    > Ja też spotykam takich bałwanów. Tępe łajzy potrafią zjechać na pobocze,
    > kiedy do nich się zbliżam! Widocznie często mają do czynienia z kutasami
    > wyprzedzającymi na trzeciego. A może sami tak wyprzedzać lubią?

    Wyluzuj - ktoś chce ci zrobić uprzejmość, a wyzywasz go od bałwanów.

    Shrek

  • 38. Data: 2018-11-11 11:27:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 11:24, Shrek pisze:

    > Wyluzuj - ktoś chce ci zrobić uprzejmość, a wyzywasz go od bałwanów.

    To nawet nie jest bałwan, to tępy chuj!
    Przez takie pierdolone łajzy zginęło już trochę ludzi idących poboczem.
    Pobocze nie jest dodatkowym pasem ruchu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 39. Data: 2018-11-11 11:34:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 11:27, Akarm pisze:

    > To nawet nie jest bałwan, to tępy chuj!
    > Przez takie pierdolone łajzy zginęło już trochę ludzi idących poboczem.
    > Pobocze nie jest dodatkowym pasem ruchu.

    Ale wiesz, że takie uprzejmości to robi się jak jest widocznosć, a nei
    po nocy, na zakrętach i jak z naprzeciwka jadą?

    Shrek

  • 40. Data: 2018-11-11 11:55:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Queequeg pisze tak:

> [...]
    > śledzić czyjeś pozycyjne niż wypatrywać dzików na drodze. Wzrok
    > mam dobry, po prostu nie zawsze chcę go męczyć :)

    Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o mało na
    mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel