  • 1. Data: 2010-01-02 13:48:21
    Temat: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Taki krótki znaleziony filmik wrzucam.
    Na uwagę zasługuje zwłaszcza działanie ABS :).

  • 2. Data: 2010-01-02 13:56:07
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Taki krótki znaleziony filmik wrzucam.
    Na uwagę zasługuje zwłaszcza działanie ABS :).

    nie widac roznicy ;)

    p, zul

  • 3. Data: 2010-01-02 14:08:47
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-02 13:48:21 +0100, "r...@k...pl" <r...@k...pl> said:

    > Taki krótki znaleziony filmik wrzucam.

    Daj znać, gdy skończysz.
    (i podaj adres)

    > Na uwagę zasługuje zwłaszcza działanie ABS :).

    Przyjrzymy się.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-01-02 14:13:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 02 Jan 2010 13:48:21 +0100, w
    <8...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Taki krótki znaleziony filmik wrzucam.
    > Na uwagę zasługuje zwłaszcza działanie ABS :).

    Zapomniałem o czymś ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k

  • 5. Data: 2010-01-02 14:16:01
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Zapomniałem o czymś ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k

    no co ty tutaj za manipulacje uprawiasz-film sprzed 10 lat gdy jeszcze zimy
    istniały ;)
    przecież jest ocieplenie klimatu i zimy nie ma :>
    no chyba, że wysoko w górach albo w szwecji ;>

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 6. Data: 2010-01-02 14:42:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-02 14:13:04 +0100, "r...@k...pl" <r...@k...pl> said:

    > Sat, 02 Jan 2010 13:48:21 +0100, w
    > <8...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Zapomniałem o czymś ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k

    W oczy rzuca się, że chłop za każdym razem załatwia ostatni pachołek.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-01-02 14:54:23
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    > Zapomniałem o czymś ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k

    Heheheeh - mnie ten filmik nie był potrzebny bo ja MAM zimowe opony i
    wiem jaka jest różnica, dobrze, że to wrzuciłeś, bo może grupowi
    maniacy letnich opon zimową porą pójda wreszcie po rozum do głowy :D

    Pozdro.

  • 8. Data: 2010-01-02 15:46:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:gihuj55lab5p8mgqvs5968dlouqpt6u8ci@4ax.com>:

    > Sat, 02 Jan 2010 13:48:21 +0100, w
    > <8...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Zapomniałem o czymś ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k

    Na całorocznych Neelix wyłączył zarówno światła jak i ABS, w drugim
    odwrotnie... ;->

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2010-01-02 15:46:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:hhnifs$g6r$1@achot.icm.edu.pl>:

    > W oczy rzuca się, że chłop za każdym razem załatwia ostatni pachołek.
    > ;-)

    W oczy to rzuca się w 26 sekundzie ręka powracająca z ręcznego na kierownicę
    i zablokowane tylne prawe koło, oraz "jakiekolwiek manewry", mimo, że przed
    momentem spokojnie cofnął...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-01-02 16:14:29
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    .

    > Na całorocznych Neelix wyłączył zarówno światła jak i ABS, w drugim
    > odwrotnie... ;->
    >

    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    aaa, bo światła są podłaczone pod ABS i jak nie masz świateł włączonych to i
    ABSu