  • 1. Data: 2009-03-13 09:41:20
    Temat: Z cyklu kto ma blisko... i moze oblukac
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Potrzeba obejrzec jeden motocykl
    a jechac 500 w 1 strone w ciemno...

    Miejscowosc Ryjewo
    http://tinyurl.com/cscesk

    Sprawa raczej pilna :) - sezon sie zbliza :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 2. Data: 2009-03-13 10:19:54
    Temat: Re: Z cyklu kto ma blisko... i moze oblukac
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Norbi <n...@o...pl> napisał(a):

    > http://tinyurl.com/cscesk

    Z kilofazera na gsx'a a nie na FJR? :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 3. Data: 2009-03-13 10:33:09
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Rafael pisze:

    > Z kilofazera na gsx'a a nie na FJR? :)

    Paczmienausta
    niecierpie nakedow na rowni z choperami :)
    moto ma byc dla kumpla marudy - ktory szuka i znalesc nie moze.

    po Kilofazerze bedzie czarny... :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 4. Data: 2009-03-13 11:06:08
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Norbi <n...@o...pl> napisał(a):

    > Paczmienausta

    no w sumie mogłem pomyśleć że to Ty bo nie było mowy że dla kogoś, a ostatnio
    zdaje się przebąkiwałeś coś o sprzedaży swojego fazera ...

    > niecierpie nakedow na rowni z choperami :)

    no ale Fazer to w sumie też naked jeśli definicją jest:
    "Najważniejszą cechą, dzięki której zdobyły miano &#8222;golasów&#8221; jest odkryty,
    wręcz wyeksponowany silnik oraz wyraźnie widoczna rama"

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 5. Data: 2009-03-13 11:13:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rafael pisze:

> [...]
    odkryty,
    > wręcz wyeksponowany silnik oraz wyraźnie widoczna rama"

    ... i brak owiewki. Według Twojej definicji to ja też mam nakeda.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 6. Data: 2009-03-13 11:55:55
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Don Pedro <n...@o...pl> napisał(a):

    > odkryty,
    >
    > .... i brak owiewki. Według Twojej definicji to ja też mam nakeda.

    W twoim, fazera i innych przypadkach to tą owiewkę często określa się jako
    pół-owiewka ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 7. Data: 2009-03-13 13:22:04
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Rafael pisze:

    > W twoim, fazera i innych przypadkach to tą owiewkę często określa się jako
    > pół-owiewka ...

    Niby tak
    ale przy 160 mnie nie zwiewa... :)
    Przy 180 na niskiej szybce chcialo mnie sciagnac z moto
    wiec szybko kupilem MRA z windshieldem i dalo rade :)

    Natomiast na golasie sam wiesz jak jest...

    Norbi
    KFazer'03

  • 8. Data: 2009-03-13 19:26:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rafael pisze:

    > W twoim, fazera i innych przypadkach to tą owiewkę często określa się jako
    > pół-owiewka ...

    Bo to jest półowiewka, ale moto dalej nie jest nakedem.

    pozdr
    DP
    TL-S