  • 1. Data: 2014-11-29 12:45:56
    Temat: ZDJĘCIA: Wielka Fatra
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Cześć,
    tym razem zapraszam do Wielkiej Fatry:

    http://www.tomaszworek.com/galeria-wielka_fatra--pl-
    45.html

    Jak zawsze zdajdziecie tam sporo miodu, słodyczy, cukierków... ale chyba i kilka
    wyjątków się trafi.

    Wiecie co macie robić, nie? ;)

    Pozdrawiam,
    Tomasz

  • 2. Data: 2014-11-29 19:27:06
    Temat: Re: ZDJĘCIA: Wielka Fatra
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 29. November 2014 12:45:58 UTC+1 schrieb Tomasz Worek:
> [...]
    45.html

    > Jak zawsze zdajdziecie tam sporo miodu, słodyczy, cukierków... ale chyba i kilka

    z tego co rozpoznalem to zdj nr 8 to jednak mala fatra - velka luka .
    czy sie myle ?

  • 3. Data: 2014-11-29 22:33:23
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 19:27:08 UTC+1 użytkownik XX YY napisał:

    > z tego co rozpoznalem to zdj nr 8 to jednak mala fatra - velka luka .
    > czy sie myle ?

    Nieststy się mylisz, to Kriżna. Velka Luka jest trochę bardziej płaska i trochę
    bardziej zalesiona (no i moim zdaniem nie tak ładna).

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 4. Data: 2014-12-03 19:31:02
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-11-29 o 12:45, Tomasz Worek pisze:
> [...]
    45.html

    > Jak zawsze zdajdziecie tam sporo miodu, słodyczy, cukierków... ale chyba i kilka

    Podobają mi się te z wyrazistym pierwszym planem,
    nad kompozycją można dyskutować, ale to jest coś,
    co ożywia pejzaż, nawet, gdy samo żywe nie jest :)

    JD

  • 5. Data: 2014-12-04 13:10:24
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 19:31:03 UTC+1 użytkownik JD napisał:
> [...]
    > nad kompozycją można dyskutować, ale to jest coś,
    > co ożywia pejzaż, nawet, gdy samo żywe nie jest :)

    Dzięki,
    kilka lat temu właśnie na grupie ktos zwrócił mi uwagę, że często brakuje u mnie
    (chodziło chyba wtedy o galerię z Bieszczadów:
    http://www.tomaszworek.com/galeria-bieszczady--pl-21
    .html ) sztafarzu na pierwszym planie. Od tego czasu staram się o tym pamiętać,
    szczególnie przy szerokim kącie.

    Pozdrawiam, Tomasz