  • 1. Data: 2024-04-27 10:39:04
    Temat: Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Dla blachodachówki modułowej producent podaje minimum 15 stopni spadku,
    co przy 4m wychodzi min. 1m. Dla tarasu 7x4m będzie to miało jakieś
    znaczenie? Bo pierwsza wizja zakładała u mnie ~60cm.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2024-04-27 17:14:21
    Temat: Re: Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Dla blachodachówki modułowej producent podaje minimum 15 stopni spadku,
    > co przy 4m wychodzi min. 1m. Dla tarasu 7x4m będzie to miało jakieś
    > znaczenie? Bo pierwsza wizja zakładała u mnie ~60cm.

    Dla tarasu nie ma aż takiego znaczenia, ja dałem dachówkę cementową i
    też mam poniżej zalecanej i nic sie nie dzieje, nawet nie przecieka.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-05-08 22:58:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.04.2024 17:14, Janusz wrote:

    > Dla tarasu nie ma aż takiego znaczenia, ja dałem dachówkę cementową i
    > też mam poniżej zalecanej i nic sie nie dzieje, nawet nie przecieka.

    Jeszcze się zastanowię. W końcu przyjechało drewno i mogę działać dalej.

    - https://i.ibb.co/NFzYGs4/WP-20240508-19-35-45-Pro.jp
    - https://i.ibb.co/wK6Mpyv/WP-20240508-19-35-27-Pro.jp

    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2024-05-09 10:50:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Jeszcze się zastanowię. W końcu przyjechało drewno i mogę działać dalej.
    >
    > - https://i.ibb.co/NFzYGs4/WP-20240508-19-35-45-Pro.jp
    > - https://i.ibb.co/wK6Mpyv/WP-20240508-19-35-27-Pro.jp

    No ładne, oczywiście mokre, czekasz aż wyschnie czy od razu robisz?
    Ja czekałem bo tak wyszło i niestety potem wbicie gwoździa większego to
    była mordęga.
    Podobnie jak i cięcie ręczne, oczywiście piłę łańcuchową też miałem ale
    ona mocno szarpie krawędzie. Dlatego to co na 'widoku' ciąłem ręcznie.

    --
    Janusz