  • 1. Data: 2010-12-15 21:11:31
    Temat: Zakłócenia na TV analog.
    Od: mailkontent <m...@o...pl>

    Odbieram TV ze Św. Krzyża na antenie szerokopasmowej. Od pewnego czasu
    mam zakłócenia w postaci jednego, dwóch szarych poziomych pasów
    przesuwających się powoli z góry na dół. Gorzej jest na programie
    pierwszym bo telewizor czasami zrywa synchronizację. Na antenie
    pokojowej zakłóceń nie ma jednak obraz jest gorszy. Co może być
    przyczyną tych zakłóceń?

  • 2. Data: 2010-12-15 21:51:28
    Temat: Re: Zakłócenia na TV analog.
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.12.2010 22:11, mailkontent pisze:
> [...]
    > pierwszym bo telewizor czasami zrywa synchronizację. Na antenie
    > pokojowej zakłóceń nie ma jednak obraz jest gorszy. Co może być

    wymień zasilacz na nowy, a pasy znikną

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-12-15 22:48:14
    Od: "DareckY" <...@...1>

    > wymień zasilacz na nowy, a pasy znikną
    >
    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Slackware 13 - power of linux
    > http://www.net-sat.pl e-mail:p...@n...pl

    Zmień na porządny zestaw antenowy a tą siatkę zostaw na suszenie grzybów

  • 4. Data: 2010-12-16 08:31:00
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zmień na porządny zestaw antenowy a tą siatkę zostaw na
    > suszenie grzybów

    Nie przesadzaj, nawet taka siatka nie powoduje przesuwania
    się pasów po ekranie :-). Niech zrobi to co proponuje
    Pawell, bo najczęstszą przyczyną tego rodzaju problemów jest
    wadliwe zasilanie :-)

  • 5. Data: 2010-12-16 19:23:53
    Od: "DareckY" <...@...1>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzaj, nawet taka siatka nie powoduje przesuwania się pasów po
    > ekranie :-). Niech zrobi to co proponuje Pawell, bo najczęstszą przyczyną
    > tego rodzaju problemów jest wadliwe zasilanie :-)

    Tak , ale może też wzmacniacz się wzbudzać bardzo nietypowo .
    Jak mailkontent chce zostawić tą siatkę to fakt trza zasilacz sprawdzić a
    jak to nie pomoże to wina wzmacniacza lub jednak całej pseudo anteny na
    właściwą .

  • 6. Data: 2010-12-17 21:08:52
    Od: mailkontent <m...@o...pl>

    Dzięki,wymiana zasilacza pomogła.